Min kur har virkede Hurra
Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 16-10-01 09:54

Hej NG

Jeg vil lige dele min gode erfaring med mine lidelsesfæller, jeg syntes der
mangler nogle beskrivelser fra nogle personer
hvor noget er gået godt.

Jeg er en mand på 36 år, højde 175 cm
d. 17.09.01 vejede jeg mig og fik det sørgelige resultat 114 kg.
Vi var 4 personer der alle vejede os og som alle ville tabe os, fra 6 kg til
mine 29 kg.
Vi aftalte at vi ville mødes en gang om måneden og sammen veje os.
Mit mål er d. 01.05.2002 skal vægten være 85 kg.

d. 15.10.01 vejede vi os igen og denne gang viste vægten 106 kg hvilket er
tab på 8 kg.

Det må selvfølgelig være lettest at smide de første kilo, nogle siger det
kun er væske, men alligevel er jeg
jublende glad og skide stolt.

Jeg er begyndt at gå i motionscenter 2-3 gange om ugen af 1,5 times varighed
hvor jeg laver et begynderprogram
og cykler 18 minutter.

Så har jeg selvfølgelig lagt min kost kraftig om.

En typisk hverdag består af følgende.

Morgenmad en skive rugbrød med 3 skiver hamberryg uden
smør
et stykke agurg
1 gulerod
lidt grøn peper
en kop kaffe m sukker
en cacaoskummetmælk 2 dl

Morgenmad og frokost en skive rugbrød med 3 skiver kalkun uden smør
et stykke agurg
1-2 gulerod
lidt grøn peper
en kop kaffe m sukker

Aftensmad en tørstegt kalkunsnitzsel
pasta eller ris eller kartofler
lidt tomat ketchup for at det ikke
skal blive før tørt.

Dertil kommer nogle stykker frugt ind imellem efter behov, samt en
sportsdrik og vand desværre ikke nok vand.

Alle 4 Lørdage har jeg været i byen med det helt store dvs. sovs-dressing-
chips- masser af øl og drinks.

Jeg håber at der er nogle der kan bruge mine erfaringer til noget og vil da
meget gerne have nogle råd hvis nogle
har gode råd jeg kunne suplere min såkaldte kur med. For jeg vil nå mit mål.

Bjarne

Fra : LazyA

Dato : 16-10-01 16:53

"Bjarne Schmidt" <bbcas@mail.tele.dk> wrote

> Jeg vil lige dele min gode erfaring med mine lidelsesfæller, jeg syntes
der
> mangler nogle beskrivelser fra nogle personer
> hvor noget er gået godt.

Hej Bjarne.

Indtil videre tillykke med det! 8 kilo er vist ikke kun væsketab .
Din kur minder mistænkeligt meget om min. Ret streng på hverdage, og så med
en "flip-ud-dag" i weekenden.
Det fik jeg dog lidt problemer med, da disse dage begyndte at tage overhånd
og strakte sig fra fredag aften til søndag formiddag *G*. Men pointen er, at
idet man ikke kan holde kuren længere og lader lysten bestemme går det
fuldstændigt galt. Det gjorde det i hvert fald for mig. Jeg tog lynhurtigt 7
kilo på igen, og har først nu fået styr på det. Løsningen er muligvis at
være knap så streng? Det vil jeg i hvert fald prøve fremover.

Men tillykke med de 8 kilo, det er en rigtig god start.

mvh

Anders

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 16-10-01 20:19

Godt gået Bjarne - fortsat held og lykke.........

Mv.h.

Karina:)

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 17-10-01 09:32

hurra hurra ...

o gtillykke .....

som en ekstra opbakning kan jeg sige ..... husk at få det mentale med ....!!

Kasper

Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 17-10-01 09:58

Tak for de pæne og opmunterende ord.

Jeg fik desværre ikke lige fat i hvad Kasper mener med " husk
at få det mentale med ....!! "
jeg fik ikke fat i pointen ?

Bjarne.

Kasper Finn Johansson <kasper@vendepunkt> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bcd421f$0$3287$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 17-10-01 22:21

ok jeg prøver igen *S*

efter minerfaring har vægt"problemer" (under såvel som over) altid en
psykisk faktor også ... og hvis man ikke arbejder med denne del også jer jeg
tit at vægten "kommer tilbage" .....!

venligst
Kasper

var det nemmere at forstå?