Andet multimedie
bentjuul 3670
Konvertering af Divx til noget man kan se ~
Fra : Dalle

Dato : 16-10-01 08:02

Hej

Jeg har fået en Divx kopi af Bjergkøbing Grand Prix og den ville jeg nu
høre, om det var muligt at konvertere til noget en dvd afspiller kan
spille - så min datter kan se den på tv istedet for på pc ???

Mvh

Dan

Fra : Thomas Petersen

Dato : 16-10-01 08:54

> Jeg har fået en Divx kopi af Bjergkøbing Grand Prix og den ville jeg nu
> høre, om det var muligt at konvertere til noget en dvd afspiller kan
> spille - så min datter kan se den på tv istedet for på pc ???

Se indlægget den 13. oktober...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 16-10-01 11:16

Så skal du konvertere din DivX avi til Mpeg1 og brænde den som VCD....Det
kræver at din DVD-Afspiller kan afspille VCD........Du mister også en del
kvalitet ved at konvertere til VCD.......Syntes jeg!

Køb et Grafikkort med TV-Out........Smæk et kabel fra din PC over i dit
TV.......brug medie player 6.4

/jonas

Fra : Esben

Dato : 17-10-01 00:59

"Jonas Hoffmann" <j@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvalitet ved at konvertere til VCD.......Syntes jeg!
>
> Køb et Grafikkort med TV-Out........Smæk et kabel fra din PC over i dit

DVD'en koster eller kun ca. 200 kr. Var det ikke en billigere metode?

--
Esben