Rollespilsgruppe Aalborg
Fra : Philip Nielsen

Dato : 15-10-01 20:33

Jeg søger rollespillere i Aalborg området. Jeg er ved at starte en
rollepilsgruppe men mangler spillere så kontakt mig hvis du er
intereseret. Jeg er meget åbent overfor hvilket system vi skal
anvende, er selv ejer af systemer indenfor fantasy og science fiction.
Jeg skal ikke nødvendigvis være master. Er du i en gruppe som mangler
en spiller så kontakt mig også gerne.

P.S. Er bekendt med TROA så lad venligst være at poste hvor der gøres
opmærksom på denne klub.

Fra : Mayor_Tom

Dato : 16-10-01 12:38

"Philip Nielsen" <phrising@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> en spiller så kontakt mig også gerne.
>
> P.S. Er bekendt med TROA så lad venligst være at poste hvor der gøres

Hmmm, selv om du beder om ikke at få nævnt TRoA, så vil jeg da lige gøre
opmærksom på at jeg kører et hold Tirsdag aften nede i TRoA, hvor jeg godt
kunne bruge en spiller mere....

Situationen er nemlig den at min nuværrende kampange slutter om.... tjaaaa,
et stykke tid.... der er vel en 10 sessions tilbage eller noget, hvor efter
jeg så starter en ny kampange op.... Vi spiller Werewolf: The Apocalypse i
min herlige blanding af reglerne fra 2nd Edition og Revised Edition (3rd
Edition), og når den nye kampange starter bliver det en
Werewolf/Vampire/Hunter/Mortal/Fomori crossover kampange.......

Men du kan da kigge ned i TRoA enten i aften, eller en anden Tirsdag, hvis
du er intresseret. Du kan også kontakte mig på mayor_tom@hemmelig.dk. og så
vil jeg da lige huske dig på, at man har en 14 dages prøveperiode dernede
inden man skal meldes ind i klubben, så du kan jo altid prøve og se om vores
hold er noget for dig....

/Morten Nørgaard

Fra : Merc.Ghost

Dato : 21-10-01 02:28

"Philip Nielsen" skrev d. 15-10-01 20:33 dette indlæg :
> [...]
> en spiller så kontakt mig også gerne.
>
> P.S. Er bekendt med TROA så lad venligst være at poste hvor der gøres

Har spillet RPG i 16 år, alle typer så skriv til Merc.Ghost@ofir.dk

Mvh K.T.

http://www.kandu.dk/

Fra : Merc.Ghost

Dato : 21-10-01 02:32

> [...]
> en spiller så kontakt mig også gerne.
>
> P.S. Er bekendt med TROA så lad venligst være at poste hvor der gøres

Hej vil gerne spille RPG alle typer er okay med mig, spillet i ca. 26
år. hvis du vi spille så skriv til merc.ghost@ofir.dk

http://www.kandu.dk/