Motorbådsjagt - Limfjorden
Fra : Niels Riis

Dato : 17-01-01 22:53

Hej,
er der nogen her der ved hvor i Limfjorden det er lovligt at jage fra
motorbåd - og evt. hvor det både er lovligt, og der er noget at komme efter,
så ville jeg blive meget glad for nogle oplysninger.

Med venlig hilsen

Niels Riis

Fra : Thomas B. Johansen

Dato : 17-01-01 23:00

"Niels Riis" <niels.riis@teliamail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Niels Riis
>
> Du kan bare henvende dig hos den lokale vildtkonsulent.. Jeg mener det er
Ivar Høst.. Men er ikke helt sikker.. Der spørger du om et kort over jagt
områder i limfjorden.. På de kort er der på tegnet alt jagt og fiskeri, og
hvor det er forbudt at færdes!!
Håber det er svar nok..
Mhv Thomas.

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 18-01-01 08:15

"Niels Riis" <niels.riis@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
efter,
> så ville jeg blive meget glad for nogle oplysninger.

http://www.sns.dk/jagt/motorfrb.htm skov & styr. egen side men den er vist
noget mangelfuld for jeg har hørt at der skulle være områder i hobugt som
skulle være fredet for motorbådsjagt, men det er ikke tegnet noget på kortet

Jeg vil nok gå til den lokal betjent. de ligger gerne inde med nogen kort.

--
/Mogens
http://www.svend-bent.dk/ nu med robotsøgning, hitlist, sidste nye links,

Fra : Jagthytten

Dato : 18-01-01 11:55

Hej

Du kan henvende dig til den lokale "Flodbetjent" på Politigården.

De er meget flinke til at hjælpe.

Køster på Randers politistation han hjalp mig, han indtegnede på søkort,
så jeg kunne finde ud af det helt nøjagtig. ( Flink fyr ).

Mvh. Per