Jagtkonsortie søges
Fra : Bernhard Gyes

Dato : 15-01-01 21:57

Ps. min bonde har netop solgt sin ejendom - står nogle derfor og har brug
for en seriøs jæger i den kommende sæson?
Jeg er ikke interesseret i "herregårdsmodellen", men vil gerne deltage i et
lille hyggeligt konsortie, hvor det ikke så meget er byttet som oplevelsen,
der tæller!

Max en times kørsel fra København - afhænger dog til dels af prisen

Bernhard
Kbh

Fra : Thumb

Dato : 17-01-01 13:15

On Mon, 15 Jan 2001 20:56:59 GMT, "Bernhard Gyes" <gyes@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>der tæller!
>
>Max en times kørsel fra København - afhænger dog til dels af prisen

Jeg synes iøvrigt altid, at det er oplevelsen, frem for byttet, - der
tæller.

Det billigste er som bekendt: vildthandleren.

Men oplevelsen er større, hvis det er et konsortie med jagt-hytte
eller lokaler, evt. overnatningsmulighed.

Men jeg kan ikke hjælpe.

mvh

John