sister
Fra : Vuorela

Dato : 15-10-01 18:13

I morges på p3 hørte jeg et nyt dansk band med navnet sister fremføre
sangen sister. Er der nogen der har mere info om det pågældende band?
Jeg har spurgt min lokale pladepusher - faktisk flere - men ingen af
dem kender noget til det!
Hjælp venligst

Sune

Fra : Queenie

Dato : 15-10-01 19:11

"Vuorela" skrev d. 15-10-01 18:13 dette indlæg :
> [...]
> sangen sister. Er der nogen der har mere info om det pågældende band?
> Jeg har spurgt min lokale pladepusher - faktisk flere - men ingen af

Hej Sune
Det er bandet Sofa .. mine meget gode venner (ja, jeg er stolt *G*) De
vandt Tuborg's Hithunters konkurrence og har indspillet denne ene single
.. nummeret hedder "Hey Girl" ..
Der er noget info om dem her ..
http://musik.jubii.dk/visnyhed.asp?id=67094
http://www.hithunters.dk
De er vist ved at få lavet en hjemmeside, men den er ikke færdig endnu
så vidt jeg ved.

http://www.kandu.dk/

Fra : Vuorela

Dato : 15-10-01 19:58

On Mon, 15 Oct 2001 18:10:38 GMT, "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk>
wrote:

>Det er bandet Sofa .. mine meget gode venner (ja, jeg er stolt *G*) De
>vandt Tuborg's Hithunters konkurrence og har indspillet denne ene single
>. nummeret hedder "Hey Girl" ..
Det er da et meget fedt nummer - men det er ike dem jeg søger.....

--
Sune

Fra : Queenie

Dato : 15-10-01 20:12

Nogen, der gider minde mig om, at læse teksten ordentlig før jeg spiller
klog? *GG*ORLDONLINE.DK' AND ACTIVE = 1emer med at

http://www.kandu.dk/

Fra : Queenie

Dato : 15-10-01 19:12

> [...]
> sangen sister. Er der nogen der har mere info om det pågældende band?
> Jeg har spurgt min lokale pladepusher - faktisk flere - men ingen af

ups .. her er deres egen side ..
http://www.sofamusic.com/

http://www.kandu.dk/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 15-10-01 19:40

"Vuorela" <nospam@vuorela.dk> wrote in message
> [...]
> sangen sister. Er der nogen der har mere info om det pågældende band?
> Jeg har spurgt min lokale pladepusher - faktisk flere - men ingen af

øh, det er vist hende Christine-pigen (hende nordkonen) og en pige mere.
Hedder de iøvrigt ikke Sistah?

/Nikolaj

Fra : Vuorela

Dato : 15-10-01 20:49

On Mon, 15 Oct 2001 20:40:25 +0200, "Nikolaj Borg"
<nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote:

>øh, det er vist hende Christine-pigen (hende nordkonen) og en pige mere.
Det kunne godt være youknowwho-christina - jo ikke helt usandsynligt.
Jeg har hørt dem live en gang - og jeg troede jeg havde set den ene
forsanger før - og det kunne sagtens være det kendte ansigt Christina
>Hedder de iøvrigt ikke Sistah?
Det kunne det sagtens være... Jeg har aldrig set navnet på tryk... kun
udtalt...

--
Sune

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 15-10-01 21:44

> Det kunne godt være youknowwho-christina - jo ikke helt usandsynligt.

Ja, hende der gik solo. Med nordkonen mener jeg selvfølgelig, at hun er fra
Norge :). De var på P3 for nylig og spillede live, men jeg har ikke kunnet
finde noget på dr.dk/p3 - hverken som sister eller sistah.

/Nikolaj

Fra : N.D.R.

Dato : 16-10-01 09:29

> [...]
> Norge :). De var på P3 for nylig og spillede live, men jeg har ikke kunnet
> finde noget på dr.dk/p3 - hverken som sister eller sistah.

Gruppen hedder Sista' og spillede bl.a. på Parkcafé (kbh) torsdag og fredag
i sidste uge.
Nogle af danmarks bedste musikere efter min menig..

http://www.parkcafe.dk
Nanna