Skærme
Fijala 3554
Projektorer ??
Fra : Kjeld Bertelsen

Dato : 15-10-01 17:47

Hej,

Denne nyhedsgruppe var den nærmeste jeg kunne finde til mit spørgsmål.

Er der nogen der kender et sted med en oversigt over projektorer,
sammenligninger eller tests ?

Alternativt et sted med gode råd, når man skal vælge en projektor.

Med venlig hilsen
Kjeld Bertelsen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-10-01 18:22

> Alternativt et sted med gode råd, når man skal vælge en projektor.

Hvad skal du bruge den til? Prisniveau?

Hvis det er til hjemme brug så vær meget opmærksom på støjniveau, pærens
levetid og pris på nye pærer. Skal der derimod blot bruges til et møde
i ny og næ så er en god fjernbetjening nok vigtigere.

Mvh

Bruno

Fra : Kjeld Bertelsen

Dato : 15-10-01 23:39

> [...]
> levetid og pris på nye pærer. Skal der derimod blot bruges til et møde
> i ny og næ så er en god fjernbetjening nok vigtigere.

De skal bruges i mindre forsamlinger, 20 - 30 mennesker, må gerne være
bærbar, med fjernbetjening og rummet skal helst ikke mørklægges. Der skal
tilslutningsmulighed for videoafspiller.
Jeg har fundet artikler med tests i "Alt om Data" marts 2001, og "PC Pro"
juli 2001.

Mvh
Kjeld