Ide interface til mac
Fra : dean

Dato : 15-10-01 14:05

Jeg har brug for at installere en IDE hd i min 8600,
kan man installere et internt IDE interface og hvad hedder det i så
fald?

Mvh
Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-10-01 15:10

dean <dean.news@kandu.dk> wrote:

> Jeg har brug for at installere en IDE hd i min 8600,
> kan man installere et internt IDE interface og hvad hedder det i så
> fald?

et ATA kort - husk at du ikke kan instalere et hvilket som helst PCI
kort, det _skal_ være et mac kort med OpenFirmware

Kig hos <http://www.macxpres.dk>

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : dean

Dato : 16-10-01 11:46

Tak for svaret Morten Reippuert Knudsen.

http://www.kandu.dk/