Muskel og led- smerter i nakke, skuldre og~
Fra : Hans Andersen

Dato : 15-10-01 12:50

På grund af stillesiddende kontorarbejde igennem mange år har jeg lidt
forfærdelig af infiltrationer, muskel- og ledsmerter. For et år siden kom
jeg i kontakt med et prudukt kaldet "Muscle relief", hvilket har hjulpet mig
utrolig meget. Det kan ikke tage problemerne fuldstændigt, men det kan tage
meget af ubehaget og toppen af smerterne, hvilket er en velsignelse når man
har det som mig. Min kone har det knap så slemt, men noget har hun og hun
bruger noget der hedder "Instant relief", der er fra samme firma.

Jeg har netop fået brev fra firmaet der fremstiller produkterne og udfra
brevet kan jeg ikke finde ud af om firmaet er ved at stoppe eller hvad, for
når de skriver ophørsudsalg er det så en smart måde, at få solgt noget mere
på, det kan jeg jo ikke vide.

Men deres priser er helt i bund i forhold til det vi betalte for et år
siden og hvis nu firmaet er ved at stoppe er det synd, hvis andre ikke får
glæde af deres ellers gode produkter.

Der er sikkert mange der har det ligesom mig, derfor denne lille hilsen til
andre lidelsesfæller i nyheds gruppen.

Firmaet hedder Vera Cura og er vist en internet forretning, hvordan man
finder det, er der nok nogle andre end mig, der ved bedre, da jeg kun bruger
computer på biblioteket til at skrive e-mails til vnner og bekendte.

Hilsen
fra
Hans

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 15-10-01 15:06

"Hans Andersen" <hansandersen60@hotmail.com> wrote in message

<snip>

Tag ikke denne mail alvorligt. Firmaet er kendt for at lægge højst
mistænkelige vidensbyrd ud i nyhedsgrupper for at omgå "ingen
reklamer"-reglen. Hvis man ikke tror mig kan man tage en søgning i google,
hvor Hans Andersen d. 17. juli 2000 i dk.helbred priser fortræffelighederne
ved noni juice (og natuligvis henviser til firmaet).

Mvh,
Henrik Schmidt