salg af scooter til værksted
Fra : peet_dk

Dato : 15-10-01 12:40

hvor meget skal jeg regne med jeg "mister" hvis jeg sælger min scooter til
mit lokale værksted, og ikke til en privat?

hvis vi tager udgangs punkt i jeg kan få 7.500,- for den hvis jeg sælger den
til en privat.

Fra : RpR

Dato : 15-10-01 14:27

Det halve.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : A. Høegh

Dato : 17-10-01 12:31

> [...]
> mit lokale værksted, og ikke til en privat?
>
> hvis vi tager udgangs punkt i jeg kan få 7.500,- for den hvis jeg sælger

Har du ikke overvejet at løbe ned til din knallertpusher og spørge hvad de
vil give for svinet? =)
Vi kan jo kun gætte på hvad de vil give for den.

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 17-10-01 17:40

"A. Høegh" <hoegh@click2find.dk> wrote in message

> den
>
> Har du ikke overvejet at løbe ned til din knallertpusher og spørge hvad de
> vil give for svinet? =)

Gør den pæn og vask den inden du tager derned...

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : peet_dk

Dato : 17-10-01 18:11

er gjort Med voks og det hele *s* Jeg tror jeg sætter den tilsalg i
lokalavisen+dba. Har enda lavet en lille HP om salget
http://www.scooter-tilsalg.subnet.dk

Fra : Niels Skaaning

Dato : 17-10-01 22:39

peet_dk skriver:

> er gjort Med voks og det hele *s* Jeg tror jeg sætter den tilsalg i
> lokalavisen+dba. Har enda lavet en lille HP om salget
> http://www.scooter-tilsalg.subnet.dk

Et billede ville være et plus.

Du er næsten for ærlig, det skræmmer køberne væk

Fra : Kasper Hauge

Dato : 01-11-01 17:39

du kan nok snyde de private lidt mere end forhandlerne......men det er op
til dig