MJ!
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 15-10-01 21:00

Der er nogle som synes at "You Rock My World" ikke ligefrem var noget
specielt! Det er jeg dog ikk enig i, men lad nu det ligge! Prøv at lytte til
MJ's nye sang "Heartbreaker", som kan hentes på http://mj.popfan.org

I kan i øvrigt finde lyrikken til samtlige af MJ's nye sange på Invincible
på min side:
www.mjparadise.com

Hilsen

Gregers

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-10-01 15:47

On Mon, 15 Oct 2001 12:59:53 -0700, "GREGERS HANSEN"
<gregers@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>MJ's nye sang "Heartbreaker", som kan hentes på http://mj.popfan.org
>
>I kan i øvrigt finde lyrikken til samtlige af MJ's nye sange på Invincible

Den er da bedre end den første single, men det siger nu heller ikke så
meget.
Jeg er bange for at MJ's tid er forbi

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 15-10-01 18:16

Tro mig, MJ er langt fra færdig. Jeg var til hans første koncert i New York,
og han kørte virkelig med klatten. Hans koncerter blev godt modtaget
derover, og samtlige 20.000 tilskuere stod op og hyldede ham hele tiden,
mens han var på. Han kunne ikke se at han er 43 år, for hans kondition er
stadigvæk helt i top. Jeg tror på, at hans kommende album Invincible, som
udkommer d. 29. oktober, vil sælge godt i verden.

Hilsen
Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-10-01 22:40

On Mon, 15 Oct 2001 19:15:33 +0200, "GREGERS HANSEN"
> [...]

>stadigvæk helt i top. Jeg tror på, at hans kommende album Invincible, som
>udkommer d. 29. oktober, vil sælge godt i verden.

Det du skriver her siger intet om hans musik?
amerikanerer hylder jo de mest underlige ting.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-10-01 23:01

> Det du skriver her siger intet om hans musik?

Jeg synes hans nye single er en af hans bedste siden Billy Jean, men jeg må
indrømme jeg heller ikke er den helt store fan, men den nye single er god.
sniper_Nolight

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 15-10-01 23:16

> amerikanerer hylder jo de mest underlige ting.

Siger du her at det er underligt at hylde en sanger for sin kondition?? hvad
ligner det ?

/Troel$

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 16-10-01 08:20

Jeg har ikke sgat at folk hyldede ham for hans kondition. Man hyldede ham
fordi, at han virkelig er The King Of Pop! Folk gik totalt amok til hans
sange, folk stod og dansede og sang med på alle hans sange. Tro mig hans
billetter gik som varmt brød overthere! Han er langt fra færdig, men det
komme han jo selv til at bevise snart. (29. Oktober!)

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Rune Marschall

Dato : 16-10-01 08:37

Manden har jo ikke fornyet sig i 100 år (måske lidt overdrevent). Det kunne
være man skulle høre det nye album, for at helt sikker, men det er samme lyd
han har brugt i lang tid. Det er nok mere navnet der sælger efterhånden -
han er jo et ikon og ikke en musiker mere

Rune

Fra : Jesper Larsen

Dato : 16-10-01 09:40

GREGERS HANSEN wrote:

> [...]
> billetter gik som varmt brød overthere! Han er langt fra færdig, men det
> komme han jo selv til at bevise snart. (29. Oktober!)

Det gør folk i danmark sku da også af Lars Lilholt - og han er da forhåbentlig
FÆRDIG
--
Jesper Larsen
Århus N

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 16-10-01 12:32

En ting, som man bestemt ikke kan sige om Michael Jackson, er at han ikke
fornyer sig, det er da det værste p.., som jeg længe har hørt. Tag albummet
Off The Wall fra 1979 og samlign så det med det nye album Invincible, som
snart kommer ud her d. 29. oktober. Jeg vil love dig, at man kan høre
forskel. MJ skabte selv sin egen stilart, og hvorfor skal han lave gevaldigt
om på den, når der findes et hav af mennesker, som holder så meget af det???
Elvis prøvede fx. at indspille country-musik, men det blev en skuffelse for
ham, hvorfor skulle MJ lave det samme stunt og forsøge at lave noget, som
ikke er i hans hjerte??? MJ lever og ånder for musikken, og manden er et
geni, som formår at lave musik på en ganske special måde. Der er ikke mange
musiker tilbage idag, som kan betegnes som musikalske genier. Mange er
heldige at de enten har et godt udseende, eller har nogle folk som skriver
nogle gode sange for dem. Jeg så b.la. Britney Spears live til MJ's koncert
i New York, og hun kunne virkelig ikke synge live, hun mindede mest om en
statist/model. Hun var vand i forhold til MJ!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-01 12:42

On Tue, 16 Oct 2001 13:32:15 +0200, "GREGERS HANSEN"
> [...]

>i New York, og hun kunne virkelig ikke synge live, hun mindede mest om en
>statist/model. Hun var vand i forhold til MJ!

Du skriver som om du kender ham?
Jeg mener bestemt også at MJ har fornyet sig, men Blood on the floor,
var der ikke en dyt fornyelse i imo.
Jeg synes det noget hø når man er nødt til at have 20 kunstnere på sin
musik. Det åfr da mig til at tænke at mere går efter at følge strømmen
istedet for at lave sin egen musik. Og det er her jeg måske kunne
mistænke at hans tid er forbi.
Men jeg håber det ikke, da jeg mener manden er/var et geni.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 16-10-01 14:40

Blood On The Dancefloor var efter MJ's plan ikke et decideret album, det var
meningen, at det skulle være en form for promotion-album, hvor man vill give
sine fans 5 nye sange, men Sony Music forlangte at der skulle være nogle
remix på, selvom at MJ ikke ønskede det. Sony fortalte MJ at unge var helt
vild med remix, men det viste sig at MJ havde ret!

Hvad betyder det, at MJ samarbejder med andre kunstner???
Jeg synes da at det er flot, at han har ladet en ukendt rapper synge med på
sit album, så han via den måde kan opmærksomhed.

Hilsen

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 16-10-01 16:24

> [...]
> Jeg synes da at det er flot, at han har ladet en ukendt rapper synge med

> sit album, så han via den måde kan opmærksomhed.

Gregers, så vidt jeg husker har vi haft denne diskussion i gruppen mindst en
gang før. Vi blev enige om at det er helt fint at du har din mening om
Michael Jackson og at du er stor fan af ham, men at der altså er lige så
mange meninger/smage som der er mennesker, og at du derfor må acceptere at
folk er uenige med dig. Det er fedt at du er så glad for en kunstner og han
kan begejstre dig, men det er altå ikke en pilgrimsfærd, du kommer ikke til
at omvende Marilyn Manson-fans (for at tage et eksempel) til at kunne lide
Michael Jackson.

Jacob

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 16-10-01 18:28

Nej og jeg gentager mig selv, jeg forventer heller ikke at alle skal være
MJ-fans!!!
Men jeg vil bare lige komme frem med nogle konkrete ting, som er blevet
misforstået på en eller anden måde!

Fra : Tue Linder

Dato : 16-10-01 19:01

GREGERS HANSEN <gregers@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bcc6d81$0$11600$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> misforstået på en eller anden måde!
>
> Han er sikkert dygtig,på trods af hans stil,
men jeg syntes altså det er falsk,og vidner om manglende selvværd som
sort,
at han går hen og får lavet en hvid mands næse.
Jeg undrer mig tit,om det er en af hovedkilderne til hans succes,
at han har en "korrekt" næse.
Alle burde være stolt af den måde de er skabt på.Stakkels Michael.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-10-01 08:44

"Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk>
> [...]
> at han har en "korrekt" næse.
> Alle burde være stolt af den måde de er skabt på.Stakkels Michael.

Vi kan allesammen have medlidenhed med Michael Jackson, hvis
det er det, vi har lyst til, men det har da strengt taget ikke noget at
gøre med det, de andre diskuterer.

Mit bud på det spørgsmål, du rejser: Han er perfektionist, og hvis
han er hvid (hvilket han i udgangspunktet er blevet pga. en
hudsygdom), vil han ikke have en sort mands næse.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-10-01 23:28

Tue Linder wrote:

> Han er sikkert dygtig,på trods af hans stil,
> men jeg syntes altså det er falsk,og vidner om manglende selvværd som
> sort,
> at han går hen og får lavet en hvid mands næse.

Får lavet en hvid mands næse?
Har han fået lavet det? Når man ser Janet Jackson's næse synes jeg nu ikke der
er den store forskel, hvis man lige korrigere for MJ's hvide og mere rynkede
hud samt JJ's 4 lag make-up.

/Robert

Fra : Peter G.

Dato : 16-10-01 18:30

In article <9qhjeu$1tqb$1@news.cybercity.dk>, Jacob Skaaning
<jskaaning@email.dk> wrote...

> [...]
> at omvende Marilyn Manson-fans (for at tage et eksempel) til at kunne lide

Men hvad er der galt i at han argumenterer for sine synspunkter? Det er
jo ikke fordi han sviner folk til. Hvis man ikke vil læse det, kan man
bare ignorere tråden :)

*Peter, som egentlig mere er fan af Prince (pre '98), men spændt på at
høre "Invincible"*

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-10-01 11:07

Hej

> *Peter, som egentlig mere er fan af Prince (pre '98), men spændt på at
> høre "Invincible"*

Det er jeg bestemt også - og jeg glæder mig meget til til den nye "Rainbow
Children" kommer på gaden....

/C.T.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-01 23:09

On Tue, 16 Oct 2001 15:40:11 +0200, "GREGERS HANSEN"
> [...]

>Jeg synes da at det er flot, at han har ladet en ukendt rapper synge med på
>sit album, så han via den måde kan opmærksomhed.

Tag endelig ikke fejl. Jeg er skam også spændt på at høre det nye
album - og køber det sikkert også. Men jeg vælger at forholde mig
lettere kristisk taget hans single i betragtning. Den er imo virkelig
kedelig og uden visioner

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-10-01 21:57

> [...]
> album - og køber det sikkert også. Men jeg vælger at forholde mig
> lettere kristisk taget hans single i betragtning. Den er imo virkelig

Som super-enormt-ekvilibristisk pophit holder den måske ikke
rigtig, og visionær vil jeg heller ikke kalde den. Derimod vil jeg
gerne kalde den yderst dansabel, basalt vellydende, ti gange bedre
end hans søsters hø af en plade (ja, jeg mener faktisk: You rock
my world er bedre end _hele_ Janet Jacksons plade lagt sammen),
og med en video, der er den smule mere interessant end de fleste
andre.

De sidste par gange, jeg har hørt den, har jeg fundet den meget,
meget cool - omend stadig slet ikke blandt hans bedste værker,
hvilket siger noget om dem.

Ud med Kylie Minogue. (Og hvorfor så det? Jo, jeg fik bare lige lyst.)

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Betin@

Dato : 19-10-01 22:06

In article <9qq44a$hth$3@sunsite.dk>, brandt@etklikherfra.dk says...

> Ud med Kylie Minogue. (Og hvorfor så det? Jo, jeg fik bare lige lyst.)

Nej nej ud med Michael Jackson

Betin@

Fra : Enzo

Dato : 19-10-01 23:26

> Nej nej ud med Michael Jackson

Øh...ud med både Michael og Kylie. Kylie fordi hun er en anorektisk
sminkedukke uden sans for noget som helst andet end selvpromovering, og
Michael fordi han laver den samme musik som altid, bare i en dårligere
version...og samtidig har held til at bilde sine diciple ind, at han er
frelseren af popmusik, hvis ikke af verden i det hele taget. Og hans
uhyggelige udseende vil jeg ikke komme ind på, den snak hører til i
dk.plastikkirurgi.

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 20-10-01 10:06

Prøv at hør nogle af MJ's nye snage på http://www.mjcafe.net/multi.htm
Lig især mærke til Whatever Happens, hvor Carlos Santana spiller guitar!
Dette bliver en sikker etter!!!

Fra : Invader Zim

Dato : 20-10-01 19:50

> Prøv at hør nogle af MJ's nye snage på http://www.mjcafe.net/multi.htm
> Lig især mærke til Whatever Happens, hvor Carlos Santana spiller guitar!
> Dette bliver en sikker etter!!!

Er jeg den eneste der bare er fuldstændigt ligeglad med carlos santana?

-Invader Zim

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-10-01 23:41

On Sat, 20 Oct 2001 20:50:15 +0200, "Invader Zim"
<dapolicemanwhopunches@heads.fuk> wrote:

>"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofanet.dk> wrote in message
>>

>Er jeg den eneste der bare er fuldstændigt ligeglad med carlos santana?

Niks det er du ikke. Jeg synes faktisk det nummer, også, er ret
kedeligt.
Men Heartbreaker har mere power. Fedt nummer.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 21-10-01 03:52

"Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> skrev i

> Er jeg den eneste der bare er fuldstændigt ligeglad med carlos
> santana?

Man har lov at håbe...

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-01 12:35

On Tue, 16 Oct 2001 00:15:52 +0200, "Troels Lund Laursen"
<tllund@hotmail.com> wrote:

>Siger du her at det er underligt at hylde en sanger for sin kondition?? hvad
>ligner det ?

Du skulle nok tage et kursus i at quote. Du har klippet to indlæg
sammen

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 16-10-01 20:02

hvad

> Du skulle nok tage et kursus i at quote. Du har klippet to indlæg
> sammen

Jep! Er det ikke fedt som man kan manipulerer med hvad folk skriver...
Men hvis du kigger godt efter ville du kunne se >>> ved det første indlæg og

/Troels