GPRS via Telmore?
Fra : alwresuihalert

Dato : 15-10-01 11:29

Hvilke teleselskaber har/tænkt sig a tilbyde GPRS til under 100 kr. for
sølle 4 megabyte?

Og de kan ikke forstå, at folk ikke har lyst til at bruge GPRS? Det er da
ikke mærkeligt, når det koster mere, end med normalt data-GSM.

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 15-10-01 17:53

Bare til orientering er det "indtil videre" gratis med TDC, indtil der
kommer flere terminaler på markedet som understøtter det, så der skulle
ihvertfald være mulighed for at teste det, rimeligt billigt.

/Lasse

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-10-01 18:31

"Lasse Vestergaard" <lasse@iloveu.dk> wrote in message
> Bare til orientering er det "indtil videre" gratis med TDC, indtil der
> kommer flere terminaler på markedet som understøtter det, så der skulle
> ihvertfald være mulighed for at teste det, rimeligt billigt.

Øhh,, nej ikke mere. De tager 25 Kroner pr megabyte. Det var ivertfald det
seneste jeg læste.

Fra : alwresuihalert

Dato : 16-10-01 22:05

snip
> "Lasse Vestergaard" <lasse@iloveu.dk> wrote in message
>
> Øhh,, nej ikke mere. De tager 25 Kroner pr megabyte. Det var ivertfald det
> seneste jeg læste.

Ja, men det ville være smart at gøre det (næsten?) gratis indtil der var
flere end 1000 aktive abonnenter.

Fra : KGB NSA

Dato : 16-10-01 23:00

Er det sandt ??? Voldsom VOLVO !!!
25kr, det var godt nok ikke så lidt !!!

PS: 1) Er der nogen der HAR GPRS med sit telmoreabb. ??
2) Hvilket nummer bruger i for at hente mails ??
(Sorry, men jeg har ikke fulgt med i denne tråd fra starten af, og hvis jeg
skal dwl det hele igen, så kommer jeg op på flere 1000 og kan ikke rigtigt
sortere trådene, Håber I kan bære over med mig ?!?

-KGB-

> Ja, men det ville være smart at gøre det (næsten?) gratis indtil der var
> flere end 1000 aktive abonnenter.

-Yup

Fra : alwresuihalert

Dato : 17-10-01 16:48

snip
> det
>
> Er det sandt ??? Voldsom VOLVO !!!
> 25kr, det var godt nok ikke så lidt !!!

Nej, men hvis du regner med at 1 minut på en normal 9600 bps forbindelse
koster 1 kr., så er GPRS til 25.kr./MB ikke dobbelt så dyrt som med 9600 bps
forbindelsen ved konstant download.

Stadig, er det dog rimelig dyrt og de kan ikke forvente at private vil
modtage det med åbne arme.

Fra : Hother Lukasiewicz

Dato : 18-10-01 00:14

jeg syntes nu ikke at der er priserne per mb som er dyre, men de specielle
data abb. man skal have som koster kassen, der er teledk billigst hvorimod
sonoDUM er alt for dyre, tager f.eks. 700 kr. i oprettelse!!!

jeg har snakket med telmore, og de vil tilbyde gprs men gør det ikke lige
nu!

spiritus

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 17-10-01 17:41

Eet er at læse hvad priserne officielt bliver. De ER p.t.. 0,- kroner for
trafikken med GPRS indtil andet meldes ud til kunder med GPRS. Dette er IKKE
noget man kommunikerer ud, derfor finder du det ikke på en officiel
hjemmeside.

/Lasse