/ Forside / Interesser / Fritid / Dykning / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Dykning
#NavnPoint
Arnvig 1184
LeifHansen 762
Teil 722
sorenw 460
Melander 460
PARKENSS 250
michaelmo.. 200
guffy 200
lawitt 200
10  TIMO_J 140
Hvorfor kan jeg ikke se Jens's indlæg???
Fra : Rene Birk Laursen


Dato : 15-10-01 10:54

Hejsa

Jeg kan ikke se Jens's (jeg går udfra at det er Jens Didriksen) indlæg.

Gode forslag modtages...

Rene



 
 
Henrik Manley (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 15-10-01 11:09

Du er heldig!

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk



Peter Fjelsten (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 15-10-01 11:34

I artikel <3bcab1a1$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> sagde Rene
Birk Laursen tilsyneladende (In article <3bcab1a1$0$263
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, rbl@net-point.dk says)...
> Jeg kan ikke se Jens's (jeg går udfra at det er Jens Didriksen) indlæg.

Fordi Jens' elendige nyhedslæser (Outcrap (Express)) skriver "SV:" ved
svar og ikke standarden "Re:". Flere servere sorterer _heldigvis_ disse
indlæg fra så subject ikke kommer til at blive:
"SV: SV: SV: SV: SV: Re: Hvorfor kan jeg ikke se Jens's indlæg???"

Jens: fiks det! O(E) er noget forp*let lort!


Rene Birk Laursen (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Rene Birk Laursen


Dato : 15-10-01 11:46

Peter

Hvad bruger du så til at læse newsgroups med?

Rene

"Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> skrev i en meddelelse
news:MPG.1634da032debce03989ac6@news.stofanet.dk...
> I artikel <3bcab1a1$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> sagde Rene
> Birk Laursen tilsyneladende (In article <3bcab1a1$0$263
> $edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, rbl@net-point.dk says)...
> > Jeg kan ikke se Jens's (jeg går udfra at det er Jens Didriksen) indlæg.
>
> Fordi Jens' elendige nyhedslæser (Outcrap (Express)) skriver "SV:" ved
> svar og ikke standarden "Re:". Flere servere sorterer _heldigvis_ disse
> indlæg fra så subject ikke kommer til at blive:
> "SV: SV: SV: SV: SV: Re: Hvorfor kan jeg ikke se Jens's indlæg???"
>
> Jens: fiks det! O(E) er noget forp*let lort!
>



Peter Fjelsten (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 15-10-01 11:56

I artikel <3bcabdb8$0$51397$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> sagde Rene
Birk Laursen tilsyneladende (In article <3bcabdb8$0$51397
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, rbl@net-point.dk says)...
> Peter
>
> Hvad bruger du så til at læse newsgroups med?

Microplanet Gravity (gratis, officelt stoppet udvikling på den)
<http://lightning.prohosting.com/~tbates/gravity/>. Den bruger jeg.

Andre synes om Agent (også i gratis version)
<http://www.forteinc.com/agent/freagent.htm>

Hvis man er til online readers (hvor alle artikler i en gruppe ikke kan
hentes hjem) skulle XNews være fantastisk <http://xnews.3dnews.net/>

HTH.

--
Peter Fjelsten
-----------------------
Lotteries are a tax on people that are bad at maths.

Henrik Manley (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 15-10-01 14:21

> Microplanet Gravity (gratis, officelt stoppet udvikling på den)
> <http://lightning.prohosting.com/~tbates/gravity/>. Den bruger jeg.

Ja det lyder som DIR bortset fra at den er gratis.

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk
UV-billeder http://bends.dk/galleri/galleri.htm



Jens Didriksen (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Jens Didriksen


Dato : 15-10-01 23:57


> Jens: fiks det! O(E) er noget forp*let lort!

Ja, ja - jeg skal nok..

Didrik




Nikolaj Hanson (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Nikolaj Hanson


Dato : 15-10-01 13:08

Hmm jeg kan ikke læse Peter Fjelstens indlæg, mens Jens Didriksens går fint
igennem!! Overvejer om mailgate.org er selektiv i hvis indlæg den finder
relevante og om den i såfald er sat rigtigt op!*S*

Nikolaj
www.air365.dk


"Rene Birk Laursen" <rbl@net-point.dk> wrote in message
news:3bcab1a1$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hejsa
>
> Jeg kan ikke se Jens's (jeg går udfra at det er Jens Didriksen) indlæg.
>
> Gode forslag modtages...
>
> Rene




--
Posted from cacheflow-out.tellabs.com [204.68.181.112]
via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Peter Fjelsten (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 15-10-01 13:28

I artikel <a163feab009f33c25c3f2983c2b8a508.30463@mygate.mailgate.org>
sagde Nikolaj Hanson tilsyneladende (In article
<a163feab009f33c25c3f2983c2b8a508.30463@mygate.mailgate.org>,
nikolaj@air365.dk says)...
> Hmm jeg kan ikke læse Peter Fjelstens indlæg, mens Jens Didriksens går fint
> igennem!! Overvejer om mailgate.org er selektiv i hvis indlæg den finder
> relevante og om den i såfald er sat rigtigt op!*S*

Hø, hø.

Det er fordi jeg har sat "x-no-archive: yes", hvilket betyder at mine
indlæg ikke bliver arkiveret, men kun kan læses på news.


Henrik Rasmussen (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Rasmussen


Dato : 15-10-01 13:46

Hej peter,

hvilken grund er der for ikke at tillade arkivering?

hilsen, Henrik Rasmussen

"Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> skrev i en meddelelse
news:MPG.1634f4c28d6108f2989aca@news.stofanet.dk...
> I artikel <a163feab009f33c25c3f2983c2b8a508.30463@mygate.mailgate.org>
> sagde Nikolaj Hanson tilsyneladende (In article
> <a163feab009f33c25c3f2983c2b8a508.30463@mygate.mailgate.org>,
> nikolaj@air365.dk says)...
> > Hmm jeg kan ikke læse Peter Fjelstens indlæg, mens Jens Didriksens går
fint
> > igennem!! Overvejer om mailgate.org er selektiv i hvis indlæg den finder
> > relevante og om den i såfald er sat rigtigt op!*S*
>
> Hø, hø.
>
> Det er fordi jeg har sat "x-no-archive: yes", hvilket betyder at mine
> indlæg ikke bliver arkiveret, men kun kan læses på news.



Peter Fjelsten (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 15-10-01 14:05

I artikel <617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614F490@www.bends.dk> sagde
Henrik Rasmussen tilsyneladende (In article
<617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614F490@www.bends.dk>,
Henrik.rasmussen@mail.tele.dk says)...
> hvilken grund er der for ikke at tillade arkivering?

Jeg gider ikke mine indlæg bliver arkiverede, da jeg ikke gider en eller
anden nævnyttig netnørd graver et indlæg frem, der er 4 år gammelt og
bruger det mod mig. Mine indlæg er et øjebliksbillede.

Jeg overvejer dog at lade dem blive det da jeg mener mine indlæg er fuld
bevaringsværdige... :)))))


Henrik Rasmussen (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Rasmussen


Dato : 15-10-01 14:36

Ja, jeg sætter heller ikke mit lys under en skæppe.

4 år er lang tid, og jeg tror og håber udviklingen er nået langt i den
periode. Jeg tror derfor det er begrænset hvormange der vil anvende så
gammel information, og hvis der er så håber jeg læserne vil være for det
første kilde kritiske, samt også kritiske omkring sammenhænge.

Hilsen, Henrik





Peter Fjelsten (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 15-10-01 15:03

I artikel <617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614F54D@www.bends.dk> sagde
Henrik Rasmussen tilsyneladende (In article
<617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614F54D@www.bends.dk>,
Henrik.rasmussen@mail.tele.dk says)...
> Ja, jeg sætter heller ikke mit lys under en skæppe.

:)

> 4 år er lang tid, og jeg tror og håber udviklingen er nået langt i den
> periode. Jeg tror derfor det er begrænset hvormange der vil anvende så
> gammel information, og hvis der er så håber jeg læserne vil være for det
> første kilde kritiske, samt også kritiske omkring sammenhænge.

Det _er_ de ikke!

For øvrigt ville det hjælpe mig en del hvis du ville citere de ting du
svarer på.

Henrik Rasmussen (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Rasmussen


Dato : 15-10-01 15:12



> For øvrigt ville det hjælpe mig en del hvis du ville citere de ting du
> svarer på.

Gerne:

Jeg gider ikke mine indlæg bliver arkiverede, da jeg ikke gider en eller
anden nævnyttig netnørd graver et indlæg frem, der er 4 år gammelt og
bruger det mod mig. Mine indlæg er et øjebliksbillede.

Jeg overvejer dog at lade dem blive det da jeg mener mine indlæg er fuld
bevaringsværdige... :)))))

Men er det ikke lidt spild af datakapacitet - diciplinen ligger jo i at det
er jo i en tråd der svares.

Hilsen, Henrik



Peter Fjelsten (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 15-10-01 16:03

I artikel <617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614F586@www.bends.dk> sagde
Henrik Rasmussen tilsyneladende (In article
<617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614F586@www.bends.dk>,
Henrik.rasmussen@mail.tele.dk says)...
> Men er det ikke lidt spild af datakapacitet - diciplinen ligger jo i at det
> er jo i en tråd der svares.

Nej, for det skal være sådan at folk kan hente blot et indlæg og så se
den umiddelbare kontekst svaret falder i. Man skal altså sikke citere
hele tråden, men blot det der svares på.

Læs i øvrigt <http://www.usenet.dk/>

Jørgen Egballe (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Jørgen Egballe


Dato : 16-10-01 10:55

Hej Peter,

> Jeg gider ikke mine indlæg bliver arkiverede, da jeg ikke gider en eller
> anden nævnyttig netnørd graver et indlæg frem, der er 4 år gammelt og
> bruger det mod mig. Mine indlæg er et øjebliksbillede.
>
> Jeg overvejer dog at lade dem blive det da jeg mener mine indlæg er fuld
> bevaringsværdige... :)))))

Hvad enten det guldkorn eller ej, så syntes jeg at det ville være en god ide
at lade dem arkiveres. Ligesom de kan blive brugt "imod dig", giver det jo
også mulighed for at folk kan søge og se om et givet emne er blevet
diskuteret før. På den måde kan det være at vi undgår PADI vs CMAS trådene
igen og igen. Hvis man på den anden side kun finder hver tredie eller fjerde
post i arkivet, bliver man jo nødt til at spørge igen.

Jørgen



Lars (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 15-10-01 17:29

>
> Hø, hø.
>
> Det er fordi jeg har sat "x-no-archive: yes", hvilket betyder at mine
> indlæg ikke bliver arkiveret, men kun kan læses på news.
>
Forhindre det en arkivering!? Jeg kan da nemt gemme dette indlæg og så tage
det frem om 4 år:)

/lars



Peter Fjelsten (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 15-10-01 17:41

I artikel <9qf2ql$g1l$1@sunsite.dk> sagde Lars tilsyneladende (In
article <9qf2ql$g1l$1@sunsite.dk>, lkj@person.dk says)...
> Forhindre det en arkivering!? Jeg kan da nemt gemme dette indlæg og så tage
> det frem om 4 år:)

Sandt nok, men det sker ikke automatisk, hvilket det gør hvis man ikke
har x-no-archive-linien!


Jørgen Egballe (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Jørgen Egballe


Dato : 15-10-01 14:55

"Rene Birk Laursen" <rbl@net-point.dk> skrev i en meddelelse
news:3bcab1a1$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Jeg kan ikke se Jens's (jeg går udfra at det er Jens Didriksen) indlæg.
>
> Gode forslag modtages...
>
> Rene

If it ain't broke don't fix it !

Jørgen



Henrik Manley (15-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 15-10-01 15:07

Få dig en anden udbyder, det er teledanmark der filtrere dem fra. Du kan
eventuelt se dem på news.bends.dk

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk
UV-billeder http://bends.dk/galleri/galleri.htm



Jørgen Egballe (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Jørgen Egballe


Dato : 16-10-01 11:08


"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
news:617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614F583@www.bends.dk...
> Få dig en anden udbyder, det er teledanmark der filtrere dem fra. Du kan
> eventuelt se dem på news.bends.dk

Som løser dette problem nydeligt, tak. Jeg er til gengæld stødt på et andet
problem med news.bends.dk, jeg får meget ofte en pause på et par minutter
hvor serveren ikke svarer. Indtil videre har jeg simpelthen måtte vente til
den gad være med igen. Gør jeg noget forkert ?

Jørgen



Peter Fjelsten (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 16-10-01 12:07

I artikel <617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614FF99@www.bends.dk> sagde
Jørgen Egballe tilsyneladende (In article
<617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614FF99@www.bends.dk>,
remove_nospam_egballe@mail.dk says)...
> Som løser dette problem nydeligt, tak.

Fjerner www.bends.dk også de ekstra SV:-ere der opstår fordi MacroCrap
ikke kan lave en ordentligt nyhedslæser?

At brugen en anden nyhedsserver løser ikke problemet for os andre. Måske
vil andre servere (der skal hente indlæggene) stadig sortere SVoster
fra.

Derfor: alle med OE: ændr venligst SV: ril Re: som svarattribut (også
hvis I sender mig mail!!!).

Jørgen Egballe (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Jørgen Egballe


Dato : 16-10-01 12:14

> Fjerner www.bends.dk også de ekstra SV:-ere der opstår fordi MacroCrap
> ikke kan lave en ordentligt nyhedslæser?

Jeg har ikke bemærket problemet siden, men jeg har heller ikke kigget
specielt efter.

Jeg har iøvrigt lige skiftet til en af de alternative news læsere som du
anbefalede (Xnews), det ser udemærket ud men kommer vist til at kræve lidt
tilvænning.

Jørgen


Peter Fjelsten (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 16-10-01 12:27

I artikel <Xns913C86361210Dremovethisegballemai@62.79.1.47> sagde Jørgen
Egballe tilsyneladende (In article
<Xns913C86361210Dremovethisegballemai@62.79.1.47>,
removethis_egballe@mail.dk says)...
> Jeg har iøvrigt lige skiftet til en af de alternative news læsere som du
> anbefalede (Xnews), det ser udemærket ud men kommer vist til at kræve lidt
> tilvænning.

Ja, det tror jeg også. Gravity er meget Windows-agtig, men det tror jeg
nu ikke XNews er.


Jørgen Egballe (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Jørgen Egballe


Dato : 16-10-01 12:44

Peter Fjelsten <fjelsten@mail.dou.dkny> wrote in
news:MPG.163638075b4b7a66989ae7@news.stofanet.dk:

> Ja, det tror jeg også. Gravity er meget Windows-agtig, men det tror jeg
> nu ikke XNews er.

Nej ikke specielt. Jeg prøvede at komme ind og kigge på gravity (det er den
du skrev at du selv brugte, ikk') men linket virkede ikke....

Jørgen


Peter Fjelsten (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 16-10-01 13:00

I artikel <Xns913C8B3BAEA98removethisegballemai@62.79.1.47> sagde Jørgen
Egballe tilsyneladende (In article
<Xns913C8B3BAEA98removethisegballemai@62.79.1.47>,
removethis_egballe@mail.dk says)...
> Nej ikke specielt. Jeg prøvede at komme ind og kigge på gravity (det er den
> du skrev at du selv brugte, ikk') men linket virkede ikke....

<http://lightning.prohosting.com/~tbates/gravity/start1.html#download>?


Jørgen Egballe (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Jørgen Egballe


Dato : 16-10-01 16:25

Peter Fjelsten <fjelsten@mail.dou.dkny> wrote in
news:MPG.16363f91fe8cde04989aee@news.stofanet.dk:

> http://lightning.prohosting.com/~tbates/gravity/start1.html#download

Thanks


Henrik Manley (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 16-10-01 12:32

> Fjerner www.bends.dk også de ekstra SV:-ere der opstår fordi MacroCrap
> ikke kan lave en ordentligt nyhedslæser?
>
Det skulle undre mig om den gjorde det.

Det er iøvrigt ikke nyhedslæseren der er problemet med en forældet news/mail
protokol som ikke understøtter internationalt brug. Jeg kan ikke se det
skulle være et problem at man i en DK. gruppe ikke kan bruge de danske
forkortelser. Selv om som protokollerne er nu er det mest hensigtsmæssigt at
bruge de amerikanske, men hvis vi ikke bruger de danske bliver protokollen
jo aldrig lavet om.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk



Peter Fjelsten (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 16-10-01 12:55

I artikel <617711DE8FA6124F8DAA2DC424667726150068@www.bends.dk> sagde
Henrik Manley tilsyneladende (In article
<617711DE8FA6124F8DAA2DC424667726150068@www.bends.dk>, m@nley.dk
says)...
> Det er iøvrigt ikke nyhedslæseren der er problemet med en forældet news/mail
> protokol som ikke understøtter internationalt brug.

Ikke enig. Jeg ser _ingen_ grund til at der skal stå AW: i Tyskland, SV:
i Norge, Sverige, Danmark. Hvorfan ville en international nyhedsgruppe
ikke se ud???

På internettet er fællessproget engelsk og det bør det blive ved med.

> ... men hvis vi ikke bruger de danske bliver protokollen jo aldrig lavet om.

Det tror jeg ikke den gør alligevel (og tak for det).

Henrik Manley (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 16-10-01 13:00

> Ikke enig. Jeg ser _ingen_ grund til at der skal stå AW: i Tyskland, SV:
> i Norge, Sverige, Danmark. Hvorfan ville en international nyhedsgruppe
> ikke se ud???
>
Der ville stå det man gerne vil have der skulle stå hvis man brugte et
token i stedet for "re", "sv" eller "aw".

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk



Peter Fjelsten (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 16-10-01 13:17

I artikel <617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261500E6@www.bends.dk> sagde
Henrik Manley tilsyneladende (In article
<617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261500E6@www.bends.dk>, m@nley.dk
says)...
> Der ville stå det man gerne vil have der skulle stå hvis man brugte et
> token i stedet for "re", "sv" eller "aw".

Jeg ved hvad du mente, men jeg mener at det er forvirrende hele tiden
skulle læse SV, Re, AW, osv. "Re" har man vænnet sig til og er derfor
roligere for øjet.


S.Arnvig (16-10-2001)
Kommentar
Fra : S.Arnvig


Dato : 16-10-01 13:46


"Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> skrev i en meddelelse
news:MPG.163643a8859d360a989aef@news.stofanet.dk...
> I artikel <617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261500E6@www.bends.dk> sagde
> Henrik Manley tilsyneladende (In article
> <617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261500E6@www.bends.dk>, m@nley.dk
> says)...
> > Der ville stå det man gerne vil have der skulle stå hvis man brugte et
> > token i stedet for "re", "sv" eller "aw".
>
> Jeg ved hvad du mente, men jeg mener at det er forvirrende hele tiden
> skulle læse SV, Re, AW, osv. "Re" har man vænnet sig til og er derfor
> roligere for øjet.

ROFL, dagens BS i fornem indpakning.

Søren



Peter Fjelsten (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 16-10-01 16:34

I artikel <A_Vy7.93$Y7.3548@news.get2net.dk> sagde S.Arnvig
tilsyneladende (In article <A_Vy7.93$Y7.3548@news.get2net.dk>,
Venator@get2net.dk says)...
>
> "Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> skrev i en meddelelse
> news:MPG.163643a8859d360a989aef@news.stofanet.dk...
> > I artikel <617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261500E6@www.bends.dk> sagde
> > Henrik Manley tilsyneladende (In article
> > <617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261500E6@www.bends.dk>, m@nley.dk
> > says)...
> > > Der ville stå det man gerne vil have der skulle stå hvis man brugte et
> > > token i stedet for "re", "sv" eller "aw".
> >
> > Jeg ved hvad du mente, men jeg mener at det er forvirrende hele tiden
> > skulle læse SV, Re, AW, osv. "Re" har man vænnet sig til og er derfor
> > roligere for øjet.
>
> ROFL, dagens BS i fornem indpakning.

Hvor mener jeg tager fejl. Du argumentationsteknik lader - som
sædvanligt - noget at ønske.


Henrik Manley (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 16-10-01 14:56

En token er en kode man bruger i stedet for "re:" sv:" osv. Også oversætter
klienten tokenen til det man vil se. Så kommer alt til at hedde re: lige
meget hvad der stod da man sendte det.

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk
UV-billeder http://bends.dk/galleri/galleri.htm




Per Krarup (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Per Krarup


Dato : 16-10-01 15:40

Henrik Manley wrote:

> Så kommer alt til at hedde re: lige
> meget hvad der stod da man sendte det.

- eller alt muligt andet end re: som _modtageren_
nu måtte ønske det.

--
Per Krarup
Frømandsklubben Nikon, Ishøj
http://hjem.get2net.dk/nikon



Per Krarup (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Per Krarup


Dato : 16-10-01 13:10


Re er et internationalt ord, som er afledt af det latinske "res", der
betyder ting eller genstand. Det betyder noget i retning af angående
eller vedrørende. Det er med andre ord ikke knyttet til noget lands
sprog men hedder det samme på alle sprog og kan derfor ikke
oversættes. Det er heller ikke en forkortelse af Reply eller Regarding
som nogle synes at tro.

--
Per Krarup
Frømandsklubben Nikon, Ishøj
http://hjem.get2net.dk/nikon



Henrik Manley (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 16-10-01 13:19

> Re er et internationalt ord, som er afledt af det latinske "res", der
> betyder ting eller genstand. Det betyder noget i retning af angående
> eller vedrørende. Det er med andre ord ikke knyttet til noget lands
> sprog men hedder det samme på alle sprog og kan derfor ikke
> oversættes. Det er heller ikke en forkortelse af Reply eller Regarding
> som nogle synes at tro.

Sikke noget sludder, men der står jo også re: .

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk



S.Arnvig (16-10-2001)
Kommentar
Fra : S.Arnvig


Dato : 16-10-01 12:42


"Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> skrev i en meddelelse
news:MPG.1636333ff6741314989ae6@news.stofanet.dk...
> I artikel <617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614FF99@www.bends.dk> sagde
> Jørgen Egballe tilsyneladende (In article
> <617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772614FF99@www.bends.dk>,
> remove_nospam_egballe@mail.dk says)...
> > Som løser dette problem nydeligt, tak.
>
> Fjerner www.bends.dk også de ekstra SV:-ere der opstår fordi MacroCrap
> ikke kan lave en ordentligt nyhedslæser?

Jeg bruger outlook, og den kan sagten kapere
både SV. og Re. så hvad er problemet ?

Måske er det din nyhedslæser som har et problem ?

Søren Arnvig



Peter Fjelsten (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 16-10-01 12:58

I artikel <a3Vy7.77$Y7.3222@news.get2net.dk> sagde S.Arnvig
tilsyneladende (In article <a3Vy7.77$Y7.3222@news.get2net.dk>,
Venator@get2net.dk says)...
> Måske er det din nyhedslæser som har et problem ?

Næh. Nyheds-_serverene_! Og tak for det.


Per Krarup (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Per Krarup


Dato : 16-10-01 19:13

"S.Arnvig" wrote:

> Jeg bruger outlook, og den kan sagten kapere
> både SV. og Re. så hvad er problemet ?

Problemet er ikke (kun) relateret til nyhedslæseren.
TDC's newsserver betragter brug af "Sv:" på lige fod
med SPAM, så disse meddelelser ryger over højre
skulder. Surt men sandet

news.bends.dk er meget komplet, men der slipper også
lidt ægte SPAM igennem i stil med FAST MONEY etc.
- men det drukner jo helt i den livlige strøm af indlæg

Jeg gætter på at news.bends.dk får sit news feed fra WOL.
Right? Henrik

--
Per Krarup
Frømandsklubben Nikon, Ishøj
http://hjem.get2net.dk/nikon



Henrik Manley (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 16-10-01 20:46

> Jeg gætter på at news.bends.dk får sit news feed fra WOL.
> Right? Henrik

Fra WOL, men jeg sletter ikke efter 3 mdr.

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk
UV-billeder http://bends.dk/galleri/galleri.htm
"



Henrik Manley (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 16-10-01 12:02

> Som løser dette problem nydeligt, tak. Jeg er til gengæld stødt på et
andet
> problem med news.bends.dk, jeg får meget ofte en pause på et par minutter
> hvor serveren ikke svarer. Indtil videre har jeg simpelthen måtte vente
til
> den gad være med igen. Gør jeg noget forkert ?

Jeg har set problemet og vil finde ud af det snarest. Den hurtigste måde at
komme videre er man trykker på "stop" og så trykke på en anden mail, så køre
den med det samme. Jeg troede kun det var mig der havde problemet og har
derfor ikke gjort noget ved det.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk



Jens Didriksen (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Jens Didriksen


Dato : 16-10-01 14:01


Henrik Manley <m@nley.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:617711DE8FA6124F8DAA2DC42466772615000B@www.bends.dk...
> > Som løser dette problem nydeligt, tak. Jeg er til gengæld stødt på et
> andet
> > problem med news.bends.dk, jeg får meget ofte en pause på et par
minutter
> > hvor serveren ikke svarer. Indtil videre har jeg simpelthen måtte vente
> til
> > den gad være med igen. Gør jeg noget forkert ?


Ja, du anvender noget der har været i berøring med Henrik Manley... ))))

Didrik





Henrik Manley (16-10-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 16-10-01 15:20

> hvor serveren ikke svarer. Indtil videre har jeg simpelthen måtte vente
til
> den gad være med igen. Gør jeg noget forkert ?


Nu er de pauser væk på mit interne netværk, hvis de stadigvæk er der udefra
så giv mig lige en mail på m@nley.dk

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk
UV-billeder http://bends.dk/galleri/galleri.htm



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408866
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste