Græsplænen før vinter
Fra : Aino

Dato : 15-10-01 07:58

Bør græsset klippes ned eller være hel- eller halvlangt når vinteren
sætter ind?
Vi har hund, så der kan forventes en del trafik på den vinteren over.

--
Mvh Aino

Never trust anything that can think for itself if you can't see where it
keeps its brain. - Mr Weasley

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-10-01 17:37

On Mon, 15 Oct 2001 08:57:32 +0200, Aino <aij@topsoe.dk> wrote:

>Bør græsset klippes ned eller være hel- eller halvlangt når vinteren
>sætter ind?

Højt/langt græs er skidt om vinteren. Der bliver mangel på ilt i det,
det kan enten kvæle plænen eller give anledning til sneskimmel som den
så absolut heller ikke har godt af. Så klip den endelig. Og hvis
vejret ikke bliver koldere snart så skal den nok endda klippes en gang
mere inden plæneklipperen bliver sat væk.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Aino

Dato : 16-10-01 07:10

Mads Lie Jensen wrote:

> Højt/langt græs er skidt om vinteren ... Så klip den endelig.

Tak for hjælpen, jeg må hjem og i gang med plæneklipperen.