ATT: Troels Lund Laursen (musik på ZULU)
Fra : dEnTrO

Dato : 14-10-01 23:08

Så, det var sq alligevel hurtigt at Zulu gik med på idéen! Se deres program i morgen!:

14:55 TV 2 Zulu - Greatest Hits
Musikvideoer fra alle os til alle jer.
Dette program står i musikkens tegn og går i al sin enkelhed ud på, at alle medarbejderne på TV 2 Zulu hver især ønsker en
musikvideo til seerne. 'Back for Good' med Take That ønskes I alle af produktionsleder Karina Lydersen, og 'Weapon of Choice' med
Fat Boy Slim er kanalredaktør Palle Strøms gave til seerne. Og minsandten om ikke kanalredaktør Keld Reinicke også har en
forkærlighed for Fat Boy Slim, mens sekretær Tina Reincke er mere til Geri Halliwell med 'It's Raining Men'. Altså en række yderst
subjektivt udvalgte musikvideoer fra alle os på TV 2 Zulu til alle jer derude. Sendes også kl. 23.55 og 2.55.

Nu må vi så bare huske at bakke op omkring det. Selvom det ikke hjælper at have TV'et tændt, for det er kun udvalgte personer som
har en måler på deres TV og tæller med i 'seertallene' *øv*!

Men man kan vel rose dem via mails :)

--
dEnTrO
kena[REMOVE]@mail.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-10-01 23:21

"dEnTrO" <kena[REMOVE]@mail.dk> wrote in message
> Så, det var sq alligevel hurtigt at Zulu gik med på idéen! Se deres
program i morgen!:

[snip]

Ja, så er det bare synd, at de holder sig til den udenlandske musik. Så kan
man jo ligesågodt se/høre/stene MTV.

/Nikolaj
- der ikke har TV og sådan set er ret ligeglad :)

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 14-10-01 23:35

> Så, det var sq alligevel hurtigt at Zulu gik med på idéen! Se deres
program i morgen!:

YES!!! Super! selvom det ikke var helt det mit forslag gik ud på, er det da
rart der endeligt kommer lidt musik i dansk TV. Så mangler der bare at de
tør eksperimentere lidt (det troede jeg egentligt Zulu var til for!?) og
viser nogle videoer af lidt mere eksperimenterende karakter, men det kommer
nok (ikke sandt TV Zulu???), hvis vi bakker opp om disse indledende
øvelser...

Og så er Fat Boy Slim da heller ikke den værste video

/Troels

Fra : Jens Thomsen

Dato : 15-10-01 00:00

"Troels Lund Laursen" <tllund@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> YES!!! Super! selvom det ikke var helt det mit forslag gik ud på, er det
da
> rart der endeligt kommer lidt musik i dansk TV.

Apropos så starter DR en ny lørdagssendeflade op næste år, hvori der vil
indgå et fast, aktuelt, timelangt musikprogram med gæster, videoer und das
ganze molevitten.

MVH
Jens

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 15-10-01 00:37

>Apropos så starter DR en ny lørdagssendeflade op næste år, hvori der vil
>indgå et fast, aktuelt, timelangt musikprogram med gæster, videoer und das
>ganze molevitten.

Lyder interessant! Har du evt. et link hvor man kan læse mere om hvad det
kommer til at gå ud på?

/Troels

Fra : Jens Thomsen

Dato : 15-10-01 10:56

> Lyder interessant! Har du evt. et link hvor man kan læse mere om hvad det
> kommer til at gå ud på?

Desværre ikke. Det er vist ikke helt officielt endnu, men de er da i gang
med at lede efter værter.

MVH
Jens

Fra : Nicki Lolk

Dato : 15-10-01 15:49

"Troels Lund Laursen" <tllund@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lyder interessant! Har du evt. et link hvor man kan læse mere om hvad det
> kommer til at gå ud på?

SVJV har DR option på Top Of The Pops fra BBC, så det kommer vi nok til at
se
som en del af den lørdagssendeflade, du snakker om.

Og det er da i høj grad også bedre end VoxPop som de tidligere har sendt.

Mvh. Nicki

Fra : Jens Thomsen

Dato : 15-10-01 16:46

"Nicki Lolk" <nickilolk@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> SVJV har DR option på Top Of The Pops fra BBC, så det kommer vi nok til at
> se
> som en del af den lørdagssendeflade, du snakker om.

Det er muligt, men pt. arbejdes der med et timelangt egenproduceret
musikprogram henvendt til unge.

DR har det ikke så godt med omdømmet som seniorkanal.

MVH
Jens

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 15-10-01 21:13

> [...]
have TV'et tændt, for det er kun udvalgte personer som
> har en måler på deres TV og tæller med i 'seertallene' *øv*!

Var det ikke bare hyggeligt med en omgang video, som ikke lige bliver vist
på MTV hver dag? Det er da lang tid siden at man har set både radiohead
(Paranoid android), beastie boys og Aphex twin....

Desuden demonstrede Zulu hvorfor det er jeg mener der er behov for et prgm.
der viser danske musikvideoer. Feks viste de jo Walou med Outlandish, som
jeg ikke viste der var lavet en video til (måske er det bare mig der er
dårligt informeret??) og det ville da være rart hvis nogle af de danske
bands kunne blive promoveret lidt igennem de videoer, som de jo alligevel
får lavet.

/Troels

Fra : Kasper

Dato : 16-10-01 17:13