Nu vil jeg tage på hare jagt.
Fra : Jagthytten

Dato : 28-12-00 10:31

Så senere kan i jo høre om jeg har skudt noget ????

Mvh. Jagthytten

Fra : Peder Porse

Dato : 28-12-00 12:12

Jagthytten wrote:

> Så senere kan i jo høre om jeg har skudt noget ????
>
> Mvh. Jagthytten

Knæk og bræk!
pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge,

Vi skal A med Nyrup.

Fra : Jagthytten

Dato : 29-12-00 20:26

Hej Igen

Ja harer blev det ikke til...........(Vi så 3 stk.)

Men så kunne vi jo lige tage ande trækket inden vi køret hjem.

Og MESTER SKYTTEN (Mig) nedlagde 1 stk. meget pæn gråand (han).

Vi ses.

GODT NYTÅR

Mvh. (Jagthytten)

Fra : Peder Porse

Dato : 31-12-00 10:55

Jagthytten wrote:

> [...]
>
> Men så kunne vi jo lige tage ande trækket inden vi køret hjem.
>
> Og MESTER SKYTTEN (Mig) nedlagde 1 stk. meget pæn gråand (han).

Jeg fik 2 på trækket i går morges og 1 i aftes...sønnike fik 1, hans
første and ..første år han går på jagt, har også fået 1 stk. råvildt og
1 fasan, så faderen er stolt.. (16 år er han..)

pp