Problemer med Access DB i Delphi
Fra : Torsten Menzel

Dato : 14-10-01 20:51

Jeg vil bruge en Access DB i mit program, men når jeg prøver at Connecte
databasen i DataBase componenten får jeg følgende meddelelse:

General SQL error.
-2147221164
Table
Alias: Shop

Hvad er der galt??
Det er en Access 2000 DB, men jeg har prøvet at konvertere den til en ældre
version. Jeg har gjort nøjagtig det samme på arbejdet, og her virker det??

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 15-10-01 21:45

Har du oprettet / rettet en odbc driver til ??

Hvis ikke, så opret en. Lav et alias til den, og brug den i DatabaseName i
TDatabase komponenten.

Jeg har en der køre "næsten" fint i Access 2000. Den laver nogle sjov blob
fejl.

Hilsen AHJ