Køb af jagtbøsse
Fra : Allan Skovbølling

Dato : 25-12-00 11:05

Jeg skal til at købe min første jagtbøsse, og er lidt usikker på hvilket
våben man skal vælge.
Hvis det nu var dig der skulle til at købe en jagtbøsse hvad ville du så
vælge ?
Jeg håber at der er nogen der vil hjælpe mig, så jeg kan finde rette våben.

Allanskov@mail.dk

Fra : Mogens Dammand

Dato : 25-12-00 17:40

Jeg har selv købt mit første jagtgevær sidste år. Hvad du skal købe,
afhænger helt af hvad du skal bruge det til, hvor meget du vil ofre og
endelig om du også kan lide at have et våben i hånden der er lækkert.
Jeg købte selv en Browning O/U til listepris 11.000,- men ved at undersøge
markedet endte det med at det samme gevær kunne købes for 6.995,-.
Jeg købte så en brugt russer for 1500,- til havjagt for at skåne den anden.
Køber du brugt, skal du rådføre dig med en der har lidt forstand på det da
man let kan blive snydt. Håber dette kan gi' dig en fornemmelse af hvad du
skal.
Knæk og Bræk
Mogens