støvler
Fra : Christina Jensen

Dato : 14-10-01 19:31

Hej nyhedsgruppe

Jeg har et stort problem som jeg håber at I kan hjælpe mig med.

Jeg er helt vild efter de lange støvler. Nu er mit problem at mine ben er
for store til de normale støvler.

Er der nogen der kender nogle forretninger der sælger støvler til større
ben??

På forhånd tak

Christina Jensen

Fra : Helle :\)\)

Dato : 15-10-01 06:30

> [...]
> for store til de normale støvler.
>
> Er der nogen der kender nogle forretninger der sælger støvler til større

Man kan få nogle hos bl.a. Jette Riis Sko, som er noget latex (tror jeg) i
skaftet, så det kan tilpasse sig dit ben. Men jeg tror altså det fås de
fleste steder.
mvh Helle :)

Fra : Marianne Clemensen

Dato : 21-10-01 19:04

Hej Christina

Der ligger en skomager på Værnedamsvej som giver garanti for udblokning op
til 5 cm - det er faktisk ret meget. Nogle skobutikker - bl.a. Bruno &
Joel - tager støvlerne retur, hvis skomageren siger, det ikke kan lade sig
gøre.

Hilsen Marianne

Fra : Stroyer

Dato : 28-10-01 22:05

Hvad så hvis ens ben er for tynde lige som mine er, og alle støvler altid er
for store ??
Kan det samme sted så gøre dem mindre på en eller anden måde ?

Hilsen Stine

Marianne Clemensen <clemme@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd30df9$0$3786$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...