Netværk via modem-forbindelse
Fra : Kent Christensen

Dato : 21-12-00 22:53

Hej alle

Jeg har fået et meget mærkeligt problem, synes jeg selv.
Jeg har haft adgang til internettet i ca. 2 måneder nu, men pludselig er
popup-vinduet med titlen "Netværk via modem-forbindelse" begyndt at dukke op
i tide og utide. Eksempelvis ser jeg altid vinduet når jeg starter
computeren op, men der ikke noget i start-biblioteket.

Jeg har ikke ændret på nogle instillinger, problemet er bare pludseligt
dukket op. Jeg har i øvrigt en ven, som har de samme problemer.

Jeg ville blive meget glad, hvis jeg kunne få hjælp hurtigt.

På forhånd tak.
Kent Christensen

Fra : S.J.

Dato : 21-12-00 23:35

Kent Christensen skrev i meddelelsen <91tu0m$26h$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>dukket op. Jeg har i øvrigt en ven, som har de samme problemer.
>
>Jeg ville blive meget glad, hvis jeg kunne få hjælp hurtigt.

Selv om det er en forkert gruppe : har du installeret nogle nye programmer?
F.eks. ZoneAlarm.

--
SJ