Nokia 6210 check af firmware version
Fra : Martin Hamann

Dato : 14-10-01 15:44

Hvordan checker jeg hvilken version af firmware jeg har i min Nokia 6210 ?
Hvilken version er den 'nye' ?

Hvordan opgrades firmwaren ?

pft

Martin Hamann

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-10-01 16:08

"Martin Hamann" <chairman.removethispart@ehp.dk> wrote in message
> Hvordan checker jeg hvilken version af firmware jeg har i min Nokia 6210 ?

tast *#0000#

> Hvilken version er den 'nye' ?

5,27 ifl. Mobilsiden.dk

> Hvordan opgrades firmwaren ?

Der hvor du har købt telefonen. Ellers hos et af Nokias Services steder
rundt om i Landet.
Teleservices anbefales.

Fik den opgraderes hos en lokal, som reklamerede med det.. Hvor der så kom
en masse fejl på den... Har nu version 5,17 og der er perfekt nu.. Super´
lyd og dækning. Før var der ecko støj og meget mere!

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 15-10-01 09:00

Davs.

> Hvordan opgrades firmwaren ?

Hvor i landet bor du?
--

Mvh.
Kai Hoffmann

www.hoffmann.cc
________________

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 15-10-01 12:38

On Sun, 14 Oct 2001 14:44:04 +0000 (UTC), Martin Hamann

*#0000#

>Hvilken version er den 'nye' ?

V5.17 er vist den seneste.

>Hvordan opgrades firmwaren ?

Hos din forhandler, det er gratis hvis der stadig er garanti.

Hvis du bor i KBH kan du få den opgraderet i Nokiacentret over for SAS
hotellet på Vesterbrogade/Hammerichs Gade.

Fra : Erik Einum

Dato : 18-10-01 21:59

"Svend Tveskæg" <tveskaeg@xxxtrashcan.dk> skrev
> V5.17 er vist den seneste.