Firmware til S40
Fra : Deep

Dato : 14-10-01 15:30

ER der nogen der har en firmware til Simens S40, (den oprindelige eller
nyere) så man kan opdatere softwaren til mobilen. Jeg har nemlig
problemer med at modtage sms beskeder, for indbakken virker ikke (Kan
ikke ses overhovedet!!)

Er der en software til at opdatere den med?, kan XTNDconnect viewer
bruges sammen med datakabel til det?

Er der nogen der har samme problem? eller har en løsning så kontakt mig.

På forhånd tak!

kandeepan@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 14-10-01 18:56

Deep wrote:

> [...]
> bruges sammen med datakabel til det?
>
> Er der nogen der har samme problem? eller har en løsning så kontakt mig.

Hej.
Det lyder som om du har en telefon pre-release software.
Løs problemet ved at sætte et andet sim-kort i telefonen, og skift så
kort igen. Skal måske gøres et par gange..

Mvh Thomas Jørgensen.

Fra : Nobody

Dato : 17-10-01 18:49

Jeg foreslår at du får Siemens til at opgrade din S40. De var ude med en
gratis update på et tidspunkt, og efter mine informationer så gælder
tilbudet stadig.

Siemens bruger teleservice og EMTS som servicepartnere. EMTS klarer det vist
mens du venter.

Fra : Torben

Dato : 17-10-01 19:05

Lige noget helt andet...men er det kun mig der skuffet over Siemens S40. Jeg
må nok tilstå at da jeg købte min gik jeg efter design og efter noget der
IKKE var Nokia(da jeg mente at jeg havde fået nok af det), men hvis man ser
på hvor meget der er i telefonen i forhold til prisen så er jeg sku' lidt
skuffet.
Jeg ved godt at det er en "business"-telefom, men stadigvæk...er den ikke
lidt skrabet.
Det er endda lige før at jeg hellere ville have købt en 6210 eller have
ventet på en 8310. Men nu skulle jeg altså bruge en ny telefon her og nu.

PS
Noget jeg er vild med ved den er det dejligt store ur...men jeg noget jeg
hader er den lange tænke-tid og de utallige bekræftelser(eks. når man skal
sende én besked).