OS X kort brugernavn
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 14-10-01 05:37

Hej alle, ja jeg prøver at holde mig vågen til der kommer F1 klokken
7:20, så jeg kan lissågodt få nogen af de små ting af vejen

(ja, jeg ved godt F1 er afgjort, men jeg samler på bøffer lavet af Borre
.... og der er mange!)

Anyhows, kan man lave sit brugernavn om, når man først er oprettet som
bruger i OS X?

Jeg vil hedde TBO men hedder Thomasbo

Mojn, Thomas

--
What goes: Clip clop, clip clop, clip clop, bang
bang, clip clop, clip clop, clip clop?

An 'Amish' drive-by shooting

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-10-01 06:16

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
> ... og der er mange!)
>
> Anyhows, kan man lave sit brugernavn om, når man først er oprettet som

Du kunne pårette dig som en ny bruger og derefter dumpe indholdet af dit
homedir ind i den nyes. Husk at rette permissions bagefter (som root)

/thomas

Fra : macsteen

Dato : 14-10-01 10:08

in article 1f198pz.1wsbd3y1p4ng5kN%engineering@boelskifte.dk, Thomas
Boelskifte at engineering@boelskifte.dk wrote on 14.10.2001 06:37:

> [...]
> ... og der er mange!)
>
> Anyhows, kan man lave sit brugernavn om, når man først er oprettet som

Det kan man gøre i netinfo.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-10-01 10:31

> [...]

> 7:20, så jeg kan lissågodt få nogen af de små ting af vejen
>
> (ja, jeg ved godt F1 er afgjort, men jeg samler på bøffer lavet af Borre

du skulle hellere sove længe og se VM i dag - Rolf vinder

> Anyhows, kan man lave sit brugernavn om, når man først er oprettet som
> bruger i OS X?

uden at have X instaleret vil jeg forslå dig at kigge i Netinfo- der kan
man bla. ændre home mappe, password osv. - prøv om det ikke også lader
sig gøre at ændre brugernavn. Ellers kan du oprette en ny bruger og via
netinfo ændre home til din gamle mappen.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 15-10-01 23:56

> du skulle hellere sove længe og se VM i dag - Rolf vinder

Høh, den ide med ikke at gå i seng, og blive oppe til F1 kom sgu tilbage
og bed mig i røven. Jeg så de fem første omgange, faldt i søvn, missede
årets afkørsel så jeg nu er nødt til at låne båndet af en kollega, og
sov til klokken 19.00. Manner, at spilde en søndag

> uden at have X instaleret vil jeg forslå dig at kigge i Netinfo- der kan
> man bla. ændre home mappe, password osv. - prøv om det ikke også lader
> sig gøre at ændre brugernavn.

Ahhh Netinfo, glimrende ide - det prøver jeg!

Mojn, Thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-10-01 00:01

> [...]
> årets afkørsel så jeg nu er nødt til at låne båndet af en kollega, og
> sov til klokken 19.00. Manner, at spilde en søndag

det behøver du ikke, Friere vandt

<icq:131382336>

Fra : J.C. Voss

Dato : 14-10-01 11:18

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> (ja, jeg ved godt F1 er afgjort, men jeg samler på bøffer lavet af Borre
> ... og der er mange!)

Ja for dælen, sikken en idé. Hans hidtil bedste bøf var nok under og
efter den forrige landskamp i parken imod en for mig glemt modstander.
Ikke nok med at han formåede at fornærme det danske kvindelandshold, han
stod også og sprutsludrede med Sepp Piontek, og de lød begge to som om
de havde været på talekursus med Jon Dahl Tomasson.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | My address is *not* .ugyldig |