wok
Fra : Bent Fer

Dato : 13-10-01 19:59

Hej er der mon nogen her der kan fortælle mig, hvor man kan købe en rigtig
wok i pladejern, og med rund bund, jeg søgt i mange isenkramforretninger,
men uden held.

--
Venlig hilsen
Bent Fer

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 14-10-01 11:34

Bent Fer skrev: (messageID:

> Hej er der mon nogen her der kan fortælle mig, hvor man kan købe en
> rigtig wok i pladejern, og med rund bund, jeg søgt i mange
> isenkramforretninger, men uden held.

Hvis du er så heldig at have en asiatisk købmand i nærheden, så sælger de af
og til også udstyr som wok, spisepinde m.v.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Neta & Peter

Dato : 14-10-01 15:39

"Bent Fer" <fer@fjernfakse.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der mon nogen her der kan fortælle mig, hvor man kan købe en rigtig
> wok i pladejern, og med rund bund, jeg søgt i mange isenkramforretninger,
> men uden held.

Emnet "kinesisk supermarked" har næsten lgie været oppe, og følgende blev
anbefalet:

Den Kinesiske Købmand (v/Nørreport St.)
Nørre Voldgade 54, Kbh. K

China Town Marked (v/Hovedbanegården)