Sommerfrisk forlystelsstang sælges
Fra : Nej

Dato : 13-10-01 19:13

P.g.a opgradering af min påspændingsdildo har jeg valgt at sælge denne.
Friske batterier medfølger.
/nej

Fra : Butch

Dato : 13-10-01 22:43

"Nej" <tld1@ofir.dk> wrote in message
> P.g.a opgradering af min påspændingsdildo har jeg valgt at sælge denne.
> Friske batterier medfølger.
> /nej

Hej
Ellers tak. Der var bundlet en XP udgave til mit nye GF3

/Butch

Fra : Peter C Hansen

Dato : 14-10-01 00:26

"Nej" <tld1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> P.g.a opgradering af min påspændingsdildo har jeg valgt at sælge
denne.
> Friske batterier medfølger.
> /nej
I dk.politik.indvandring skrev du:
**********************
Rød puch maxi 73 sælges til højeste bud den har en del extra udstyr bla.
chrom baglygte der med følger endvidre en behagelig hjelm håber dette er
den
rigtige ng og at dette ikke er helt ot

mvh Nej
**********************
Kunne du ikke variere dig lidt?

HILSEN Peter

Fra : Sadat

Dato : 14-10-01 01:06

"Peter C Hansen" <nomail@tnomail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Rød puch maxi 73 sælges til højeste bud den har en del extra udstyr bla.
> chrom baglygte der med følger endvidre en behagelig hjelm håber dette er

Altså.. du kan da bare sige at du køber den. Det der at snakke uden om er
lidt langt ude.

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- "A coward dies a thousand deaths, a soldier dies but once"

Fra : aGeS

Dato : 14-10-01 11:23

Du skal nok være opmærksom på, at fordi du gemmer dig bag en Ofir
mailadresse, så er du ikke skjult..... Jeg er ret sikker på at Stofa kender
pc169029.stofanet.dk, der har IP: 212.10.105.29

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 15-10-01 11:31

prøv evt. http://212.10.105.29.dk

Fra : Martin

Dato : 16-10-01 08:52

Det er sidste gang jeg køber tag, hos ham....

- Martin

Fra : aGeS

Dato : 19-10-01 23:05

.... men du køber fortsat "forlystelsesstænger" hos ham... ????