AAAARRHH DØD OG AKSLENS VOLD OVER TYVE..
Fra : bo thomsen

Dato : 13-10-01 18:35

min vfr er manglede her til aften da jeg sku til stiftene generalforsamling
i klub vfr danmark.
men den er fundet 500meter væk.
tændingen er spoleret og ratlås og nogle ledninger er klippet over.
benzintanken var fyldt så jeg tror ikk den har været startet men
men det er jo ik til at vide,
og nej jeg havde ingen yderligere lås på og ingen kasko.
hvem sagde selvtægt hvis man nu fandt de kæmpe
idioter.
jeg ku indspille en hel audio cd med forbandelser.
når men
men måske er det skæbnen
så kører jeg da ikk galt i denne weekend
så det er da udsat en smule
men jeg er da heldig da jeg har fået den igen.
bo thomsen
www.vfr.dk

Fra : Jacob og Mette

Dato : 13-10-01 21:55

> min vfr er manglede her til aften da jeg sku til stiftene
generalforsamling
> i klub vfr danmark.
> men den er fundet 500meter væk.

Sikke noget lort! Jeg føler med dig...

En af de ting, der virkelig har skuffet mig ved at blive MC-ist, er folks
misundelse og deres manglende evne til at udvise respekt.

Jeg har haft MC i to år nu, og jeg betragter mig selv som *heldig*, idet jeg
kun har været ude for to tilfælde:
- En idiot ridser grundigt i tanken ved højlys dag midt i Århus.
- En idiot vælter maskinen! Lige uden for Salling i Århus, der har været
mindst 20 mennesker, der har set det.

/Jacob T.
Bandit 600 (ikke den mest prangende maskine i verden...)

Fra : Jesper FA

Dato : 13-10-01 22:31

Jacob og Mette wrote:

> [...]
> - En idiot ridser grundigt i tanken ved højlys dag midt i Århus.
> - En idiot vælter maskinen! Lige uden for Salling i Århus, der har været

Hmm.. min lillebror har også fået væltet sin cykel der midt om dagen. Der
er åbenbart nogen der synes det er sjovt.

--
Jesper
CBR600F4, som bla. skal have ny forgaffel og stel efter en i*iot ikke så

Fra : bo thomsen

Dato : 13-10-01 22:57

> Sikke noget lort! Jeg føler med dig...
> En af de ting, der virkelig har skuffet mig ved at blive MC-ist, er folks
> misundelse og deres manglende evne til at udvise respekt.
me to
og i aften drikker jeg en "masse" drinks så er jeg glad igen
og håber brian vinder i aften.

> [...]
> - En idiot ridser grundigt i tanken ved højlys dag midt i Århus.
> - En idiot vælter maskinen! Lige uden for Salling i Århus, der har været
jeg troede selvfølgelig at det kun skete for naboen
og aldrig for mig...
men som med diskutionen om køb af en gsxr600.
verden går stille og roligt op for mig
øv øv
sikke et lorte sted at bo
men og nu regner det sikkert også sikkert
resten af året.
glæder mig til det bliver maj igen
og min kværn kører godt på de tørre veje
( sæt nu jeg kørrer rr da. så glæder jeg mig over det )
jeg har nok en 1/000 på på 0,8 så tag lige det jaeg skriver
med ro. mn sikke nogle røvhuller, i morgen sætter jeg sedler op
i området

Fra : Adam Christensen

Dato : 14-10-01 18:59

"bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> wrote in message

> og håber brian vinder i aften.

*ROFLMAOBTCPMPUTBAWTIME*

(ROFLMAO + Biting The Carpet, Pissing My Pants, Unable To Breathe And With
Tears In My Eyes...)

--
Adam
SV650S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-10-01 23:10

Adam Christensen wrote:

> "bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> wrote in message

> *ROFLMAOBTCPMPUTBAWTIME*

Hvis det ikke var for det med øjet, så så det da ud som om Brian havde en
ret god chance for at vinde ...selvom det så skidt ud i starten.

--
mvh Jes Vestervang - der egentlig ikke husker så meget af kampen, fordi
nogle fjolser lagde den på en lørdag aften

Fra : Armand

Dato : 15-10-01 15:39

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> Adam Christensen wrote:
> Hvis det ikke var for det med øjet, så så det da ud som om Brian havde
> en ret god chance for at vinde ...selvom det så skidt ud i
> starten.

En tuff taktik for sit livs kamp at forsøge at lade Tyson tæske sig træt
på ens krop
Desværre måtte Brian erkende at han ikke var så uimodtagelig for tæsk,
som han regnede med og derfor endte med synsforstyrrelser når han fik
slag på roen

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-10-01 18:42

Armand wrote:

> En tuff taktik for sit livs kamp at forsøge at lade Tyson tæske sig træt
> på ens krop

Ja, det er vist de færreste der har lyst til at opleve det

> Desværre måtte Brian erkende at han ikke var så uimodtagelig for tæsk,
> som han regnede med og derfor endte med synsforstyrrelser når han fik
> slag på roen

Ikke desto mindre synes jeg han holdte godt til det, og han var da i stand
til at komme igennem med en hel del gode slag i de to sidste runder -
indtil den blev galt med synet. I mine øjne så det ud som om at han havde
en reel chance for at vinde, hvis han holdte lang tid nok. Han fortalte at
han kun havde oplevet det med synet en gang før, da han fik en brumbasse i
øjet mens han kørte mc
--
mvh Jes Vestervang - som da også har gået til boksning

Fra : bo thomsen

Dato : 15-10-01 18:11

aah det synes jeg nu ikk, de slag brian ramte med, ku tælles på 2 hænder.

han var også rystet 3-4 gange ku man se

som du siger: for det har sku intet med en flænge at gøre at han ikk
ka se i 10 sek. det er i de 10 sek. blodet vender tilbage i hjernen.

>I mine øjne så det ud som om at han havde
> en reel chance for at vinde, hvis han holdte lang tid nok.
hmm, jeg er nok af en lidt anden opfattelse.
tegn på træthed og at man er blevet ramt er bl.a.
let hoppen, stive ben og arrogance for at vise
"jeg er sku da ikk ramt" over for tyson.
og brian kom igennem dem alle.
brian er en stærk mand, men ingen holder evigt
og tyson slog lidt for hårdt.
men jeg mistede lidt respekt for brian,
pga. hans arrogance, sikke en masse pis han fyrede af.
når jeg stopper og futter dk.sport.kampsport
bothomsen

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-10-01 10:24

"bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> min vfr er manglede her til aften da jeg sku til stiftene
generalforsamling
> i klub vfr danmark.
> men den er fundet 500meter væk.

Huh, der var du heldig!
Vi to har vist allerede diskuteret det der med at tage chancer? Hvis jeg nu
fortæller at jeg konsekkvent har kasko på ALT (også racere), så lyder jeg
igen hellig. Hvis jeg nu fortæller at det er fordi min Harley blev stjålet
for nogle år siden, og den var ikke forsikret. Den dukkede aldrig op igen.
Det var en økonomisk bet af de større. Den stod godt aflåst i min garage,
men det var ingen hindring for tyvene.
Allerede for mange år siden blev min lille off-roader stjålet, det stod
aflåst udenfor mit køkkenvindue. Jeg fandt den med tom tank og klippede
ledninger på en nærliggende BMX bane. Ingen kasko.
Et år senere blev min store off-roader forsøgt stjålet. Den stod meget
grundigt låst i et fælles aflåst cykelskur. Jeg slap med en ødelagt
tændingslås. Ingen kasko.
Et par år senere blev min lille off-roader stjålet, igen fra samme
køkkenvindue. Jeg fandt den i en hæk 20 m væk. De kunne ikke få bøjlelåsen
op. Ingen kasko.
For 6-7 år siden var det igen den store off-roader, jeg var på besøg hos en
veninde og cyklen stod låst med skivelås under hendes dagligstue-vindue. Den
dukkede op samme aften viklet rundt om et vejskilt. Skadet for 6.500,- og
tyven på skadestuen. Ingen kasko.
Men da så min aflåste Harley forsvandt fra min aflåste garage... NU har jeg
kasko på hele lortet. Det er dyrt, men jeg har ikke råd til at lade være.

Rittig

Fra : alwresuihalert

Dato : 14-10-01 12:22

snip
[ en masse ulykke ]

Hvilket område er det?

Fra : bo thomsen

Dato : 14-10-01 15:10

> Hvilket område er det?

ishøj
bothomsen

Fra : Pein

Dato : 14-10-01 17:47

alwresuihalert skrev ...

>Hvilket område er det?

I Rittigs tilfælde er det Ålborg.

Mvh. Pein
(der har kørt meget MC i Ålborg og omegn 11 år uden at få stjålet noget)

Fra : Thomas Makro

Dato : 14-10-01 11:49

On Sat, 13 Oct 2001 19:34:30 +0200, "bo thomsen"
<slet_bbt@ishoejby.dk> wrote:

>men den er fundet 500meter væk.
>tændingen er spoleret og ratlås og nogle ledninger er klippet over.
>benzintanken var fyldt så jeg tror ikk den har været startet men
>men det er jo ik til at vide,
Det tyder på at det var amatører der lige skulle "hygge sig" fredag
aften. Heldigt for dig, ellers kunne den have været på vej til Polen.

>og nej jeg havde ingen yderligere lås på og ingen kasko.
Hvis man vil have MC, så skal man have en kraftig lås til den. Det er
man nødt til. Det anbefaler både myndigheder og undertegnede
I en perfekt verden ville det ikke være nødvendigt, at sikre sig så
meget, men med de kæmpe afgifter vi har herhjemme, er en MC (og for
den sags skyld en bil) ikke blot et legetøj eller et transportmiddel,
men en værdifuld, og derfor eftertraktet, genstand...

Desuden er en alarm nyttig. Det er ikke mere end et par måneder siden,
at jeg blev vækket en lørdag nat, fordi Vifferen stod og hylede ude på
vejen. Da jeg endelig kom ud, kunne jeg se et par slingrende (fulde)
teeneagetøser langt væk, gående væk fra mig. De har sikkert lige
skulle prøve at sidde på den... Det kunne have kostet smadret kåbe
mv., men pga alarmen gik det ikke sådan. Den aften var udgiften til
alarmen sandsynligvis tjent ind...

Så Bo, det koster, men køb en alarm med bevægelsessensor og larmende
sirene.

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Jim Kelly

Dato : 14-10-01 15:27

Arme jer
men lige for at rette op det det triste emne må jeg lige nævne at jeg har
haft Mc i ca. 10 år har aldrig været udsat for hærværk eller tyveri
tværtimod har jeg præsteret at glemme mine nøgler i tændingslåsen i 11/2 dag
rendte jeg rundt og kunne ikke finde dem,
men de var jo bare hvor jeg sidst havde brugt dem

ha det godt

Søren

(Bosiddende i Belfast Nord- Ireland,,, meget billige Mc'er)
CX500
CBR 1000F

Fra : Pein

Dato : 14-10-01 17:57

Jim Kelly skrev ...
> [...]
dag
>rendte jeg rundt og kunne ikke finde dem,
>men de var jo bare hvor jeg sidst havde brugt dem

Bortset fra et enkelt mærke fra en skruetrækker i tændingen har jeg heller
ikke været ude for den slags.
14 års kørsel og ca. 225.000 km. på MC.
Og knap halvdelen af tiden har jeg ikke haft en garage, så den har bare
stået udenfor.

2 gange har jeg endda glemt nøglerne i ved Bilka i Ålborg, mens jeg var
inde at handle.

Men alarmen har lydt engang på en ferie i Schweiz. Jeg tror det var
pilfingre, men måske var det vinden.

/Pein

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 22-12-01 22:59

Det er ærgeligt at det sker...men at parkere sin mc uden nogen anden form
for lås, er en ren invitation.

holder der 3 cykler....er det med garanti den uden skivelås der bliver
nuppet.

trist at høre

Lasse
ex. Honda vision inbrud 7 gange
ex Skipper 150....alarmen reddede den
ex XJ600 ridset tank 1 gang
ex cbr1000f ...har ikke været interessant...men altid godt låst
snart mille, med alarm, kæmpe tydelig skivelås, samt kæmpe abus kæde at
største gods ...forankret til 200 kg beton klods i gulv.

Fra : Armand

Dato : 12-11-01 14:05

Meget Off Topic; men fra et brugermæssigt synspunkt måske alligevel ikke
helt :-/ :

Jeg faldt lige over nærværende subj. ikke befinder sig iblandt A'erne
når man stakker indlæg efter emnet - Det er at finde efter Ø! Kan det
virkelig passe at udskældte OE opfatter dobbelt-A som "bolle-Å"

--
Armand.

Fra : boe

Dato : 12-11-01 15:49

> Meget Off Topic; men fra et brugermæssigt synspunkt måske alligevel ikke
> helt :-/ :

Jo, helt og aldeles

> Jeg faldt lige over nærværende subj. ikke befinder sig iblandt A'erne
> når man stakker indlæg efter emnet - Det er at finde efter Ø! Kan det
> virkelig passe at udskældte OE opfatter dobbelt-A som "bolle-Å"

Ja, heller ikke dansk stavning kan Microsoft lade være at blande sig i!
F.eks. vil tegnene i Word afstedkomme, at Word tegner en smilende mand.
Hvad nu hvis jeg ikke ønsker en smilende mand, men derimod tegnene
skal man slå et eller andet fra for at tvinge Word til at lade mig bestemme
selv. Hrmpfff!!
Efter min overbevisning kommer aa før øø.

Bo, VF1000F

Fra : Claus Rolsted

Dato : 12-11-01 17:10

> [...]
> Hvad nu hvis jeg ikke ønsker en smilende mand, men derimod tegnene
> skal man slå et eller andet fra for at tvinge Word til at lade mig

Ja, det er ret irriterende, at man ikke selv kan bestemme det hele........
Men det har jeg nu vænnet mig lidt til, efter jeg skiftede fra gode gamle
WP51, hvor man kunne se og redigere i 'koderne', til Microsofts diverse
kaos-programmer.....

> Efter min overbevisning kommer aa før øø.

Hmmm, ikke hvis du vil skrive 'Aage' uden bolle-aa

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Armand

Dato : 13-11-01 00:38

boe <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en

> Efter min overbevisning kommer aa før øø.

Hvilket subj. også understøtter trods placeringen!

--
Armand.

Fra : Jens U

Dato : 13-11-01 02:02

boe skrev ...

> [...]
>Hvad nu hvis jeg ikke ønsker en smilende mand, men derimod tegnene
>skal man slå et eller andet fra for at tvinge Word til at lade mig bestemme

Aha!
ja, ser man det små hoveder, jeg fandt også løsningen
Når man laver og word udskifter den med hovedet,
så trykker man da bare 1 gang erase pil tilbage
og hoved forsvinder så der kun er tilbage.

for at komme tilbage på sporet...
og ikke for at være Rasmus bagvendt,
skal vi ikke snakke om hvordan vi får gjort mc'en forårs klar.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere (på gaden til toptyv siger stop)
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 13-11-01 17:13

"Jens U" <reveredk@studmc.dkX> wrote in message

> [...]
> Når man laver og word udskifter den med hovedet,
> så trykker man da bare 1 gang erase pil tilbage
> og hoved forsvinder så der kun er tilbage.

det er dog heller ikke værre end at man kan gå ind og slå det fra i
autokorrektur!

--
jacob

Fra : Armand

Dato : 13-11-01 18:45

Jens U <reveredk@studmc.dkX> skrev i en

> for at komme tilbage på sporet...
> og ikke for at være Rasmus bagvendt,
> skal vi ikke snakke om hvordan vi får gjort mc'en forårs klar.

Størstedelen har da stadigvæk et par uger at køre i, så er det ikke også
"far away -emne"?

--
Armand.
(for hvem det emne ikke er aktuelt; men blot ytrer sig for at forsvare