Hvor stor er bukken?
Fra : Søren Elnegaard Pete~

Dato : 03-12-00 21:57

Jeg har i den seneste tid læst flere indlæg om aldersbestemmelse. Jeg har en
100 % nøjagtig metode (diagram) hvor du kan bestemme bukkens alder i måneder
er I interesserede så vil jeg lægge den på min hjemmeside??
Jeg kan have den klar i løbet af ugen i PDF format til download.
Søren Elnegaard Petersen
E-mail: sep@elnegaard.com

http://www.elnegaard.com

Fra : Lars Haugaard

Dato : 03-12-00 23:04

Hej Søren.

Det kunne da være særdeles int. at se!

De venligste hilsner

Lars

--
www.danbbs.dk\~haugaard
Søren Elnegaard Petersen <elnegaar@post8.tele.dk> skrev i en

Fra : Laurdreng

Dato : 04-12-00 08:50

Den vil jeg også meget gerne se. så sig til når den er klar,

mvh

Morten