TV-OUT Bedstekvalitet=?
Fra : PS

Dato : 13-10-01 13:29

Hvilket kort skal man have for at få den bedste mulige kvalitet af
desktoppen - på sit TV

Har et TNT2 kort hvor kavliteten er meget grumset!

Har også et Matrox G450 Dualhead som er lidt bedre!

--------------

Er det nogle kort kun med TV-Out...?

Håber nogen har nogle erfaringer!

Palle

Fra : FeZ

Dato : 13-10-01 19:12

"PS" <pskarby@privat.dk> wrote in message
> Hvilket kort skal man have for at få den bedste mulige kvalitet af
> desktoppen - på sit TV
>
> Har et TNT2 kort hvor kavliteten er meget grumset!
>
> Har også et Matrox G450 Dualhead som er lidt bedre!

Har erfaret gennem tiden at tv'et ofte er det svage led.
Efter jeg købte et nyt Panasonic WS 100Hz tv
kan jeg stort set ikke se forskel på:
TNT1 (Asus v3400)
TNT2 (Aopen)
Matrox G450
Geforce MX400

Det ringeste til Desktop visning var skuffende nok
Matrox som til gengæld var bedst til film.
Men i bund og grund siger min erfaring mig
at der ikke er så stor forskel.
Kører idag med mit "gamle" TNT2 kort da det
er det jeg får det bedste billede ud af (og det står
kanon godt!)

Det siges at ATI skulle være ret gode, men dem har
jeg ingen erfaring med...
--
FeZ

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-01 19:38

>Det siges at ATI skulle være ret gode, men dem har
>jeg ingen erfaring med...

Jeg har et ATI Radeon 64 ddr vivo, og det er ganske udmærket til at
vise desktoppen, men det kan kun vise den i 800*600, og monitoren skal
også køre den opløsning, hvilket er mindre godt, men det er også det
eneste jeg kan sætte fingeren på!

Cleaner

Fra : Jop

Dato : 14-10-01 12:52

Jeg har et Kyro II, og det er ikke til at brokke sig over, kvaliteten er
langt bedre en
mit asus TnT2 Deluxe på tv, og det kan gå op i 1024*768.

--
-- Rolig nu, Rom blev ikke brygget på en dag --
PS <pskarby@privat.dk> skrev i en