Sommerfrisk knallert sælges
Fra : Nej

Dato : 13-10-01 13:19

Rød puch maxi 73 sælges til højeste bud den har en del extra udstyr bla.
chrom baglygte der med følger endvidre en behagelig hjelm håber dette er den
rigtige ng og at dette ikke er helt ot

mvh Nej

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 13-10-01 13:41

"Nej" <tld1@ofir.dk> mælte sligt:

>Rød puch maxi 73 sælges til højeste bud den har en del extra udstyr bla.
>chrom baglygte der med følger endvidre en behagelig hjelm håber dette er den
>rigtige ng og at dette ikke er helt ot

Lad mig se: dk.livssyn.kristendom? Ja, det må være den rette gruppe. Jeg
synes bestemt fundatsen nævner et eller andet om knallertsalg....

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
Interdum feror cupidine partium magnarum Europae vincendarum.

Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 13-10-01 13:52

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kgdgstk9qjgq09vgb4uvbpv51ea33vm9i4@4ax.com...
> "Nej" <tld1@ofir.dk> mælte sligt:

> Lad mig se: dk.livssyn.kristendom? Ja, det må være den rette gruppe. Jeg
> synes bestemt fundatsen nævner et eller andet om knallertsalg....

Der er vist noget med at selv Jesus havde en Honda Accord som han ikke så
gerne ville tale om:
"I did not speak of my own accord"

Og var det ikke Josua der havde en Triumph med en dårlig lydpotte?
"The roar of Josuas triumph was heard throughout the land"

Marina

Fra : Ole Madsen

Dato : 13-10-01 14:54

Marina Norling Jørgensen <marina-n@mail.tele.dk> wrote in message

> Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:kgdgstk9qjgq09vgb4uvbpv51ea33vm9i4@4ax.com...

> den

Var det nu en Triumph ville jeg være interesseret

> Og var det ikke Josua der havde en Triumph med en dårlig lydpotte?
> "The roar of Josuas triumph was heard throughout the land"

Nej, jeg vil altså også have en

Ole

Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 13-10-01 18:44

Ole Madsen <olem@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bc85010$0$42115$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> bla.
> er
>
> Var det nu en Triumph ville jeg være interesseret

Kære Ole!
Nu må jeg fomane dig!
Husk på WWJD - What Would Jesus Drive - og hold dig til Honda (selvom
Triumph er en virkelig dejlig cykel...)

Marina

Fra : kjaer

Dato : 13-10-01 18:16

"Marina Norling Jørgensen" <marina-n@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3bc83894$0$211$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Og var det ikke Josua der havde en Triumph med en dårlig lydpotte?
> "The roar of Josuas triumph was heard throughout the land"

lukas producerer da både lygter og baterier---?