Gud elsker
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 13-10-01 12:43

Jeg vil lige sige til jer alle at Gud elsker jer og at Jesus døde i strædet
for jer på Golgata Kors.
Og at der er nåde fra Gud i rigelige mængder til alle hvis Gud får sin vej,
Jeg har oplevet det for hvis der ikke var nåde nok har jeg været død og
borte i helvede, ja der findes vel ikke den synd jeg ikke har lavet eller
tænkt på at lave, men Guds kærlighed er så stor at han en dag forklarede mig
at nu var det alvor og ikke tid til mere at lege med synden. Jeg kunne godt
fortælle masser af ``spændende `` Ting fra mit liv der ville få jer alle til
at ryste på hovedet, Men pris ske Gud han frelste mig og købte mig fri fra
Synden.
Er det ikke dejligt at havde en Gud der er så fuld af nåde at selv lille
Børge kan blive frelst.
--
Med Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
icq.107634963

Fra : Willy Brochs

Dato : 13-10-01 19:38

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i melding
> [...]
> Børge kan blive frelst.
> --
> Med Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.

Takk, Børge,
for ditt fine vitnesbyrd. Jeg skulle ønske mange flere ville bruke denne og
andre sider til å avgi sine vitnesbyrd.
Vi er alle ganske så ulike på mange måter, men det er ikke noe negatict, så
lenge vi kan få være av den ene og samme Ånd.
Vi spør for ofte: "Hvilket trossamfunn tilhører du? Hva tror du på i det og
det spørsmål?" Slike spørsmål leder dessverre for ofte til ufruktbare
diskusjoner, fremfør at vi deler vår glede over å ha funnet livet i Kristus.
Deres bror i Kristus
Willy Brochs

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-10-01 04:36

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil lige sige til jer alle at Gud elsker jer og at Jesus døde i
strædet
> for jer på Golgata Kors.

Det har vel egentlig aldrig været meningen at vi andre dødelige skulle ofres
for Gud, da vi jo netop IKKE er "lydefri lam"?

Jesus sonede os, javel, men Han var jo altså også den eneste som kunne.

> Og at der er nåde fra Gud i rigelige mængder til alle hvis Gud får sin
vej,

Inshallah?

> [...]
til
> at ryste på hovedet, Men pris ske Gud han frelste mig og købte mig fri fra

Ork, hvad har du nogen sinde bedrevet af synd?
Giv mig eet eneste af de Ti Bud, som du VIRKELIG har overtrådt - bevidst.

> Er det ikke dejligt at havde en Gud der er så fuld af nåde at selv lille
> Børge kan blive frelst.

Anders Peter Johnsen

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 14-10-01 10:08

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message

> [...]
>

> --Jeg har ikke myrdet et menneske men jeg har bedrevet hor har haft andre
guder.
Men Gud frelste mig og satte mig fri ved Hans nåde.

--
Med Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen fra Viborg.
se ind på www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 14-10-01 11:10

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message

> "Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> >

> PS PS.
Jeg har også stjålet løjet snyt i skat hvis det ikke også er at stjæle, Men
Gud der er rig på nåde og frelser enhver der bekender sin synd og omvender
sig fra den.
Men ikke mere om min synd , det vigtigste er at Gud kom til mig og jeg kom
til Gud.
Hvis du ikke eller en anden der læser dette ikke er frelst vil jeg anbefale
at se ind på.
http://www.amc-aalborg.dk/amc-aalborg.dk/frelst/frelst.htm
der kan du se hvordan du bliver frelst.

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 23-10-01 23:15

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ork, hvad har du nogen sinde bedrevet af synd?
> Giv mig eet eneste af de Ti Bud, som du VIRKELIG har overtrådt - bevidst.

Du skulle skamme dig, at latterliggøre Børges vidnesbyrd, men du har jo nok
aldrig selv oplevet hvor stor en Gud vi har.

mvh til een der har stort behov for et møde med Jesus

Ernst