G450 og voodoo2
Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 13-10-01 12:43

Er der nogen der kan svare mig på om det kan betale sig at købe et
voodoo2-kort, når man i forvejen har et Matrox G450? kan jeg få bedre 3D
ydelse ud af det, eller er det spild af penge?

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-01 13:39

On Sat, 13 Oct 2001 13:43:11 +0200, "Thomas M. Christensen"
<lsd@GUESSWHAT.adslhome.dk> wrote:

>Er der nogen der kan svare mig på om det kan betale sig at købe et
>voodoo2-kort, når man i forvejen har et Matrox G450? kan jeg få bedre 3D
>ydelse ud af det, eller er det spild af penge?

Hvad skal du bruge den bedre 3D-ydelse til? Hvilket spil?
Jeg har ingen problemer med at spille UT med mit G400, hvis jeg altså
bare kører i 16bit, istedet for 32. Ergo 3D-ydelsen er, efter min
overbevisning, ganske udmærket i 16bit.
Og jeg kan ikke umiddelbart se den STORE forskel i UT, ved henholdsvis
16 & 32 bit!
Bare en lille kommentar.

Cleaner

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-01 13:43

On Sat, 13 Oct 2001 14:39:24 +0200, Cleaner <> wrote:

> [...]
>overbevisning, ganske udmærket i 16bit.
>Og jeg kan ikke umiddelbart se den STORE forskel i UT, ved henholdsvis

Det kommer selvfølgelig også an på hvilken maskine du?!

Cleaner

Fra : Fear

Dato : 13-10-01 14:03

Det er 100% spild af penge, voodoo2 er langsomere end g450 i 3d

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 13-10-01 18:06

Jeg takker for jeres svar, jeg undlader at købe et voodoo2-kort.

mvh. Thomas

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 14-10-01 00:59

Voodoo kortet understøtter Glide baserede spil..

Martin.