MC stjålet (Aprilia RSV)
Fra : Peder Eskildsen

Dato : 13-10-01 12:18

Æv
Min cykel blev stjålet i nat fra parkeringspladsen på Maglekæret i
Solrød Str.

Det er en Aprilia RSV Mille fra '99 i rød/blå/sølvgrå.
Reg. nr. EE 14 569.

Hvis nogen ser den, må de gerne ringe til mig på 56 14 35 38 eller til
Roskilde politi.

Ovenstående naturligvis undtaget, hvis cyklen ligger i grøften med
piloten blødende ved siden af. I så fald bedes I give jer god tid, og
siden kontakte undertegnede.

/Peder

Fra : Morten Juel

Dato : 13-10-01 17:23

> Ovenstående naturligvis undtaget, hvis cyklen ligger i grøften med
> piloten blødende ved siden af. I så fald bedes I give jer god tid, og
> siden kontakte undertegnede.

Hehe må der sparkes ??
Jeg holder øjenene på stilke i Næstved

Mvh
Morten

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 14-10-01 00:36

On Sat, 13 Oct 2001 18:22:34 +0200, "Morten Juel"
<MP@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hehe må der sparkes ??
Gerne

>Jeg holder øjenene på stilke i Næstved

Den burde være til at få øje på, hvis tyven vælger at afprøve dyret.
Både farve og i særdeleshed lyden er markant...

/Peder

Fra : RpR

Dato : 14-10-01 01:39

> Den burde være til at få øje på, hvis tyven vælger at afprøve dyret.
> Både farve og i særdeleshed lyden er markant...

Er nok snarere endt i udlandet :(

"Motorrad gestolen, schon in Polen" (

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-10-01 10:28

"Peder Eskildsen" <eskildsen@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Der må gøres hvad man har lyst til, de kan alligevel ikke se hvilke skader
der stammer fra styrtet.

Jeg kigger i Aalborg, jeg ved hvordan den ser ud.

> Den burde være til at få øje på, hvis tyven vælger at afprøve dyret.
> Både farve og i særdeleshed lyden er markant...

Mjah. Der kunne man også sige om min Harley, men det hjalp mig ikke. Lad os
nu få Polen med i EU så vi kan få noget politisamarbejde...

Rittig

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 15-10-01 09:28

Uf igen!!

Er det ikke anden gang inden for kort tid der 'forsvinder' en RSV'er??

Skal nok se efter her i Farum.

MVH Anders

Fra : Lasse Madsen

Dato : 15-10-01 16:34

Hvis der nu fantes en forening som ville hjælpe mc ejere der har fået deres
mc stjålen og man skulle betale et medlemsgebyr (sikkert ikke ret stort) og
foreningen så ville "annoncere" med de forskellige mc'ere der er stjålen i
aviser og på nettet og hjælpe ejere som ville give "findeløn" med at få
deres "tilbud" ud i offentligheden ...

var det noget som kunne have interesse for mere end 50-60 personer ?

m.v.h
lasse madsen

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 15-10-01 22:39

>Uf igen!!
>
>Er det ikke anden gang inden for kort tid der 'forsvinder' en RSV'er??

Jo. Claus mistede sin for et par måneder siden.

>Skal nok se efter her i Farum.

Takker.
Anneli var så rar at ringe om at hun havde set en mage til på
Holbækmotorvejen lige før Holbæk, men den er altså væk igen og ingen
spor...

/Peder