Refresh Rate og Geforce 2
Fra : BorreBoy

Dato : 13-10-01 12:11

Hejsa.

Har lige skiftet mit TNT2 kort ud med et GeForce 2 PRO fra Palit. Hentede
drivere på Palits hjemmeside (ver. 7.97), og installerede dem.
Problemet er, at jeg ikke kan finde et sted, hvor jeg kan indstille Refresh
Rate.... Leder under egenskaber for skærm - indstillinger - avanceret.

Er der en venlig sjæl, der kan lede mig på rette vej???

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : SEN8OR

Dato : 13-10-01 14:00

<SKÆRM> <SKÆRMINDSTILLINGER> <OPDATERINGSHYPPIGHED> ???

Med venlig hilsen
SEN8OR

Fra : BorreBoy

Dato : 13-10-01 14:27

"SEN8OR" <sen@webglobe.dk> skrev i en meddelelse
> <SKÆRM> <SKÆRMINDSTILLINGER> <OPDATERINGSHYPPIGHED> ???

Det er der ikke noget der hedder...

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 14-10-01 17:51

In article <3bc82144$0$266$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
borre@loveletters.dk says...
> [...]
> Rate.... Leder under egenskaber for skærm - indstillinger - avanceret.

Hvad med at prøve NVidia Refresh Rate Fix
(http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/nvreffix.html). Det virker kun til
Windows 2000 og XP, men det løser i hvert fald dit problem :)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)