Sakskøbing Hotel / Søndag ?
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-10-01 11:06

Hej NG.

Er der nogen herfra der skal til / vil være ved Sakskøbing Hotel i morgen ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-10-01 13:50

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> Er der nogen herfra der skal til / vil være ved Sakskøbing Hotel i morgen
?

I'm on!

Hvor samles/mødes vi henne, Dennis?

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-10-01 15:43

"Morten Christensen" <mhc@gsx600f.dk> skrev i en meddelelse

> I'm on!
>
> Hvor samles/mødes vi henne, Dennis?

Shell / McD i / ved Køge kl. 12:00 ??

--
Ha'ed rart
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-10-01 18:37

> Shell / McD i / ved Køge kl. 12:00 ??

Tjoe - men starter det ikke i Sakskøbing kl 12?

Men ellers ses vi der som sædavnligt :)

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup, møget
GSX600F '91, nypudset, poleret og voksbehandlet "Er det et spejl, du kører
på??"

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-10-01 18:59

> Tjoe - men starter det ikke i Sakskøbing kl 12?
>
> Men ellers ses vi der som sædavnligt :)

Måske , kan ikke huske det :o/, men det ska' nok passe, men jeg kan ikke
rigtigt før.

--
Ha'ed rart
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-10-01 09:57

> Måske , kan ikke huske det :o/, men det ska' nok passe, men jeg kan ikke
> rigtigt før.

*Milliarder af edersord & forbandelser*
Hmm.. øv.

Først taber Brian
så skal vi hjem fra fest på Amager, og min gode ven bliver pure overfaldet
uden nogen som helst varsel eller grund - et smut omkring skadestuen
og så skriver min sambo Bjarke til mig i morges "Vil lige fortælle dig, at
din og underboens mc'er er blevet udsat for hærværk i nat. Og ja - der er
sket skader på din også :-/"

Argh!
Hvorfor skal folk blive voldelige???

Så jeg ved ikke lige, om jeg kan komme frem til dig, da håndtag,
koblingsgreb, blinklys og sidespejl nu er defekt - en jeg forsøger lige at
få noget fikset...

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup, bæløjet grundet ulykkelig mc-kærlighed og manglende
søvn
GSX600F '91, halt :-/