Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
rengøring, miboltlf'er mm.
Fra : NFX

Dato : 13-10-01 10:59

Hej, jeg har lige købt en ny 19" AOC skærm, god til billige penge, nå:

Hvis jeg sidder ved min computer, med min mobil tlf i lommen og jeg får en
sms, kommer der nogle forstyrrelser i skærmbilledet.
Er det på nogen måde skadeligt for skærmen, eller er det bedst at jeg lægger
min mobil tlf lidt væk?

Og så til et andet spm:
Hvordan rengører jeg bedst min skærm?
Med varmt vand, og et tørt viskestykke?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-10-01 11:05

Hej!

NFX wrote:

> [...]
> sms, kommer der nogle forstyrrelser i skærmbilledet.
> Er det på nogen måde skadeligt for skærmen, eller er det bedst at jeg lægger

Det betyder ikke noget. Men man bliver klar over at der er relativt stor
sende/modtage effekt forbundet med opkald :)

> Og så til et andet spm:
> Hvordan rengører jeg bedst min skærm?
> Med varmt vand, og et tørt viskestykke?

Ja, det er fint nok. Evt. lidt Ajax eller lign. hvis billedrøret er rigtigt
fedtet. Det må vist bare ikke bruges hvis monitoren har antirefleks lag på
billedrøret.

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!