Multiplader, gasbeton
Fra : Ole Heegaard

Dato : 22-01-01 21:39

Hej
Er der nogle der har erfaring/råd om "multipladen" af gasbeton fra H+H.
Vi påtænker at bruge dem i badeværelset. Har de nogen isolerende virkning.?
Vi har en vestvendt gavl der ikke er isoleret og muren er massiv. Der er
ikke plads til ret meget isolering da gavlen indgår i brusekabinen. Det var
så her jeg tænkte om man kunne sætte vindpap op og så de smarte
multiplader.?

Mvh.
Ole Heegaard

Fra : herskin@post5.tele.d~

Dato : 31-01-01 09:42

De er ideelle til formålet - rekvirer letforståeligt materiale hos HH
Beton eller i byggemarked der står svar på alle dine spørgsmål!!!

Mvh
Jannik Herskin

Fra : Lars L

Dato : 31-01-01 15:40

[Multiplader]:
> De er ideelle til formålet - rekvirer letforståeligt materiale hos HH
> Beton eller i byggemarked der står svar på alle dine spørgsmål!!!

Matrialet kan evt. rekvireres fra: http://www.hhcelcon.dk/

Mvh, Lars