CardLayout
Fra : albert

Dato : 13-10-01 10:40

Ja jeg bliver ved

Jeg har lavet et cardLayout. Det virker fint med AppletViewer, men IE java
consol
melder fejl (bruger ikke swing).

Nogen der kender til begrænsninger fra IE her ?

mvh Albert

Fra : albert

Dato : 13-10-01 10:42

> Jeg har lavet et cardLayout. Det virker fint med AppletViewer, men IE
java
> consol
> melder fejl (bruger ikke swing).

Må hellere lige meddele fejl:
java.lang.IllegalArgumentException: illegal component position
at java/awt/Container.addImpl
at java/awt/Container.add
at ListeGUI.genereteListe.....

Fra : Lars Dam

Dato : 13-10-01 11:08

On Sat, 13 Oct 2001 11:41:37 +0200, "albert" <albert@albertsmc.dk>
wrote:

>java
>

>Må hellere lige meddele fejl:
>java.lang.IllegalArgumentException: illegal component position

Prøv at læs hvad din exception siger... Hm noget med component
position; må hellere lige undersøge hvad den position er, lige før
exceptionen bliver kastet....

> at java/awt/Container.addImpl
> at java/awt/Container.add
> at ListeGUI.genereteListe.....

vh. ld

Fra : Jon Rønningen

Dato : 14-10-01 10:17

Er det mulig at Java 1.2 har en mer funksjonell CardLayout, med flere
funksjoner, enn Java 1.1 som Explorer bruker, at det er derfor du får
feilmeldingen?

Hilsen
Jon Rønningen

albert <albert@albertsmc.dk> skrev i