Voodoo5 driver
Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 13-10-01 10:06

Bedste driver til Win2000 pro?
Jeg bruger 1.04, men er de blevet
opdateret efter at 3dfx lukkede dørene?

Martin.

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-10-01 12:16

Har du ikke en browser ?
http://www.google.com/search?q=voodoo5+driver&hl=da&lr=

Kim Larsen

"Martin K. Henrichsen" <martinknud@hotmail.com> wrote in message
news:3bc8040c$0$211$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Bedste driver til Win2000 pro?
> Jeg bruger 1.04, men er de blevet
> opdateret efter at 3dfx lukkede dørene?
>
> Martin.

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 13-10-01 15:55

Jeg prøver lige igen;
Er her nogle der har prøvet driver versioner
der bygger på 3dfx 1.04.
Voodoo5/Win2000.

Martin.

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-10-01 17:12

Det er jo en anden formulering end det første du skrev, men du kan stadig
finde ud af mere ved at søge selv !

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 13-10-01 21:03

Kim, er det i orden med dig hvis jeg spørger andre om
noget du ikke kan svare på???

Martin.

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-10-01 22:36

Det er i orden med mig, men hvem siger jeg ikke kan svare på det da, men det
er jo nemmere at søge efter tingene selv, hvis man gider, eller ?

Fra : Karsten Borchers

Dato : 14-10-01 09:55

Kim, giver du det svar til alle i alle nyhedsgrupper ?
Er det ikke pointen med nyhedsgrupper at dele erfaringer, søge efter svar,
komme med svar osv. ?
Hvis du er så forhippet på at folk skal søge selv, hvad laver du så herinde
? Langt størstedelen af alle tråde er spørgsmål, men det må man åbenbart
ikke hvis det skal gå efter dig ?

Karsten Borchers

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-10-01 16:56

Prøv at forstå det jeg skriver, jeg skriver at der findes svar andre steder
end i NG, og som det ser ud, så er der jo ikke nogen der svare på det der
bliver spurgt om, derfor min opfordring til at søge selv. Der findes også
den der spørger i flæn og så brokker sig over det svar de har fået, uden
selv at gide at lede efter sagerne selv.
Hvad jeg så laver her i gruppen, tja, jeg følger de få der har noget at
skrive om Matrox kort, og jeg er ved at være klar over at det er nok det
kort der volder folk mindst problemer.
Hvad laver du her ?

Kim Larsen

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 13-10-01 23:02

Det jeg beder om, er at nogle "gider" poste deres erfaringer
med uofficielle drivere, så jeg måske kan undgå de fejl de lavede...
Er det så svært at forstå?
Jeg tror ikke at du kan hjælpe mig.

Martin.

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-10-01 16:57

Ikke på andre måder end at du må søge selv, for der er åbenlyst ikke nogen
der kan hjælpe af dem der læser her !

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 14-10-01 18:16

Kim,
"Åbentlyst"? Du spurgte mig om jeg
ikke havde en browser 2 timer og
10 min. efter mit indlæg...
Hvis du tror det er en hjælp, eller for
den sags skyld et svar, er du dum.
Kan du skrive noget brugbart om et
par dage er det bedre.
Ellers var det så min sidste tid på dig.

Venligst,
Martin.

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-10-01 19:41

Du fatter da heller ikke en disse, hvor tror du da andre henter deres ting
fra, hvordan tror du at andre finder ud af om tingene virker, så i dette
tilfælde er det ikke mig der er dum.
Nu er der gået langt over 2 timer, hvor mange har så kommet med hjælp ?

Fra : Coach

Dato : 26-11-01 17:05

Hold nu din k...,KIM

Martin, der findes udmærkede "unofficial drivers" på
http://www.voodoofiles.com/. Og de er meget bedre end de originale 3Dfx
drivere som er en del fejlbehæftede.

Og nyhedsgrupper er for dem der gider at oplyse og spørge andre om ting og
sager de af en eller anden grund ikke kan finde selv.
Så er det jo rart med en masse "venner- out there"

Coach