Maling af motor blok ?
Fra : Morten Juel

Dato : 12-10-01 23:51

Hejsa NG

Hvorn skal man forholde sig med topic ??
Skal den bare slibes ned og autolakeres, eller hvad med pulverlarkering ?

Mvh
Morten

Fra : molnit

Dato : 13-10-01 14:16

Sandblæs du bare skidtet og giv den gang spray *GGG*

Fra : Morten Juel

Dato : 13-10-01 17:21

> Sandblæs du bare skidtet og giv den gang spray *GGG*
hehe det skal sq være 100% iorden

Mvh
Morten

Fra : RpR

Dato : 14-10-01 03:50

> hehe det skal sq være 100% iorden

Alm. Autolak kan klare varmen uden probs, har jeg set flere der har
renoveret gamle maskiner der har gjort.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Niels Dvinge

Dato : 16-10-01 15:30

Gi den en gang af den glatte søvlfarvede hammerlak, og derefter en gang klar
2-komponent billak.
Det første hænger godt fast i metal, og det andet giver en hård overflade.

Hilsen Niels

Fra : Søren

Dato : 16-10-01 19:45

Hej,

Hvorfor vil I male jeres motorblok?

Grunden til at jeg spørger er at motorblokken på min mc var malet da
jeg købte den. Og nu overvejer jeg at fjerne malingen, da jeg tror det
ser bedre ud ... men det kan jo være at resultatet er, at jeg så
finder ud af hvorfor I andre vil male jeres.

Søren
cb400f