Ang. Træ til Brændeovn.
Fra : Jagthytten

Dato : 21-01-01 00:12

Hej

Jeg har købt Brændeovn.

Og så mangler jeg noget træ til at fyre med.

Jeg kan bruge affaldstræ / Skovtræ / og andet godt.

HVAD MED AT FÅ DET IMPORTERET ???????

Kan det svare sig ? og er der nogle der har nogle forbindelser ??

Jeg er aftager af optil 25-50 RM, hvis det kommer fra udlandet.

Mvh. Per

Fra : Allan Olesen

Dato : 21-01-01 10:06

"Jagthytten" <Jagthytten@sport.dk> wrote:

>HVAD MED AT FÅ DET IMPORTERET ???????
>
>Kan det svare sig ? og er der nogle der har nogle forbindelser ??

Husker du en bestemt begivenhed, som fandt sted 3. december 1999?

Der må være så meget træ i DK lige nu, som ikke egner sig til andet
end at blive brændt af, at det bør kunne lade sig gøre at handle sig
til mindst lige så gode priser som i udlandet.

Men jeg får mit træ leveret gratis, så jeg ved ikke, om min teori
stemmer.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?