Trailer
Fra : Inga Jensen

Dato : 18-01-01 12:59

Hejsa, jeg ved ikke om denne gruppe er den rigtigt at spørge i, men jeg
kunne ikke finde nogen der var mere relevant.

Problemet er at jeg har en Brenderup trailer med stålsider og træbund som
står ude året rundt og til den har jeg så en original presenning, jeg ved
bare ikke om det er bedst at skåne traileren for vand og derfor beholde
presenningen på eller det er lige meget, for presenningen har jo nok bedst
af at ligge indendøre, i hvert fald i den varme sommersol.

Nogen der har erfaringer på dette område?

MVH Anders

Fra : Lars Clement

Dato : 18-01-01 20:58

Jeg har en trailer magen til. Den har nu stået ude med presenning i 5 år, og
klarer sig OK. dog bliver presenningen lidt grim med tiden.
venligst

Fra : Anders Rahbek Jensen

Dato : 19-01-01 09:25

Tak for oplysningen, så lader jeg presenningen blive på. Det er også rart at
den er tør indvendig når man skal bruge den til pæne rene ting!

MVH Anders

Fra : crane

Dato : 23-01-01 08:01

Køb evt en billig presenning i harald nyborg til at pakke den ind i når den
ikke bruges