Nokia 8310
Fra : Benjamin Andersen

Dato : 12-10-01 18:10

Hej

Jeg har lige hørt i en Nokia Store, at Nokia 8310 er blevet trukket
tilbage igen pga. softwarefejl. Nogen der har hørt noget?

Jeg har som mange andre bestilt hos www.cbb.dk
Nu er der vel ikke nogen der allerede har modtaget deres Nokia 8310
fra dem. Jeg vil ikke håbe de er begyndt at sende dem ud til folk,
hvis der er fejl i softwaren.

mvh
Benjamin
veeentetider.dk

Fra : René Jørgensen

Dato : 13-10-01 15:25

"Benjamin Andersen" <benjamin@snaps.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lige hørt i en Nokia Store, at Nokia 8310 er blevet trukket
> tilbage igen pga. softwarefejl. Nogen der har hørt noget?
>
> Jeg har som mange andre bestilt hos www.cbb.dk

Er telefonen ikke ca. kr. 500,- billigere i www.it-butikken.dk ?

Eller er der andre fordele ved at købe den hos www.cbb.dk ?

Hilsen

René

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 18-10-01 23:16

Hej

Før den 12. oktober kostede nokia 8310 også 3500 kr. hos www.cbb.dk
Den pris har jeg bestilt den til.
Ellers ved jeg ikke om der er nogen fordele ved www.cbb.dk fremfor
www.itbutikken.dk
Jeg har dog ikke fået den endnu, så måske er itbutikken hurtigere til
at levere?

Benjamin

Fra : Kenny Jensen

Dato : 14-10-01 09:39

> [...]
>
> Jeg har lige hørt i en Nokia Store, at Nokia 8310 er blevet trukket
> tilbage igen pga. softwarefejl. Nogen der har hørt noget?

Hvilke fejl skulle det være, den er jo kun lige kommet på marked i torsdags.
Jeg har købt min hos en leverandør og vi har da ikke sendt vores parti
tilbage.
Lækker lille telefon med sindssyg mange features i forhold til min gamle
6150.

Kenny

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-10-01 06:19

"Kenny Jensen" <kennyREMOVE@skydebanen.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbage.
> Lækker lille telefon med sindssyg mange features i forhold til min gamle

Yep... Fik min i går.. Kom tilfældigvis forbi TDC-Erhverv og de havde 1 stk
liggende tilbage! Måtte godt nok betale 3900 for den, men det gør nu ikk så
meget!

Den er phucking phed! :)

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Michael Krog

Dato : 15-10-01 08:26

> [...]
> Nu er der vel ikke nogen der allerede har modtaget deres Nokia 8310
> fra dem. Jeg vil ikke håbe de er begyndt at sende dem ud til folk,

Jeg tror, at det drejer sig om et forsøg på at sløre lange ventetider
overfor hungrende kunder. Enkelte har fået den (undertegnede inklusive) -
men der kom kun en brøkdel af de telefoner, som forhandlerne havde bestilt.

Jeg har også hørt historien med en softwarefejl - og hvad så? Det var der
også med 7110'eren - og man kan da blot få opdateret softwaren på et senere
tidspunkt. Skulle der være et fysisk problem med telefonen ryger det da også
under garantien. Min fungerer problemfrit - og har ingen problemer med GPRS
el. lign.

Michael