Andet multimedie
Auto-eksekvering af Powerpoint filer??
Fra : Buhl

Dato : 12-10-01 13:27

Hej NG
Er der nogle af jer der ved om der findes en måde hvorpå PP-filer kan gøres
autoeksekverbare, dvs. at man ikke skal installere en PP-reader først.
Dette skal anvendes til folk der skal se PP præsentationer, og IKKE har
installeret PP i forvejen.

På forhånd mange tak & god weekend

Hans Buhl Houmøller - buhl@cs.auc.dk
Stud. Scient. - Department of Computer Science
University of Aalborg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-10-01 14:52

Fri, 12 Oct 2001 14:26:51 +0200, skrev "Buhl" <buhl@cs.auc.dk>:

>Er der nogle af jer der ved om der findes en måde hvorpå PP-filer kan gøres
>autoeksekverbare, dvs. at man ikke skal installere en PP-reader først.

Du skal gemme den som rejsepræsentation.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Buhl

Dato : 12-10-01 14:56

hej Knud

Lige et spørgsmål: "Rejsepræsentation" - ehh, hvilken filtype er det -
..png???

venlig hilsen
Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-10-01 15:36

Fri, 12 Oct 2001 15:56:16 +0200, skrev "Buhl" <buhl@cs.auc.dk>:

>Lige et spørgsmål: "Rejsepræsentation" - ehh, hvilken filtype er det -
>.png???

Det er en *.exe, der skal installeres.

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 12-10-01 17:08

Så vidt jeg husker, kræver dette stadig at man har PP installeret på
maskinen hvor dokumentet åbnes.
På Microsofts site kan man hente en lille fil som muliggører CD-ROM
præsentationer uden PP (altså en slags autorun).

--
|___]88[___|
..::PunisherOlsen::.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-10-01 18:07

Fri, 12 Oct 2001 18:08:21 +0200, skrev "]88[.::PunisherOlsen::."
<]88[PunisherOlsen@Hotmail.com>:

>Så vidt jeg husker, kræver dette stadig at man har PP installeret på
>maskinen hvor dokumentet åbnes.

Nej, exefilen installerer en slags viewer.

Fra : Buhl

Dato : 14-10-01 20:26

Hej Igen
Jeg kan ikke finde denne .exe fil - er der nogle af jer der har addressen på
den????

Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-10-01 22:42

Sun, 14 Oct 2001 21:26:00 +0200, skrev "Buhl" <buhl@cs.auc.dk>:

>Jeg kan ikke finde denne .exe fil - er der nogle af jer der har addressen på
>den?

Den, jeg snakker om, er en du laver i din PP-præsentation og i PP
2002, hedder det en rejsepræsentation, kan ikke huske om det
hedder samme itidl. versioner.