Installation af Office 97 update vers. på ~
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 12-10-01 12:31

Jeg har udskiftet gl. pc med en ny, frisk og hurtigere, og får så under
(forsøg på) installation af Office 97 pakken meddelelsen at det er en update
version. Og det er jo nok rigtigt (men så længe siden at jeg havde glemt
det).
Jeg har den oprindelige 4.3 version, men har ikke specielt lyst til at
installere den, afinstallere igen og derefter installere Office97 versionen.

Er der ikke en nemmere vej?
I nogle andre programpakker skal man under installationen blot indsætte
oprindelig originalversion i CD-drevet for at gå videre.
Lars P. Magnussen

Fra : pre

Dato : 13-10-01 12:11

Update har brug for en del af de gamle filer og svjv. er der ingen officiel
løsning på dit spørgsmål. Jeg ville nok ha´ kopieret den gamle vers. til ny
HD, eller måske kopieret den gamle CD til det drev der skal indeholde den
nye.

Men det er IKKE noget jeg kan garantere for - på den anden side er al
fremgang et resultat af eksperimenter. Nævnt for en ordens skyld findes der
et program der udrenser alle OF97 filer.
pre