Outlook 2000 spørger hele tiden efter PW
Fra : Jan

Dato : 12-10-01 12:27

Hej NG

Vi (et mindre firma) har lige skiftet mailudbyder for 3 uger siden. Vi har
ikke selv en Exchange server, men henter alt vores post direkte hos
mailudbyderen alle sammen (POP3).

Og alle vores Win98/Win ME maskiner med Outlook 97/2000 fungerer som de
skal.

Men jeg har 1 windows 2000 maskine med Outlook 2000 på der skaber sig. Hver
gang den skal hente mail, SKAL man indtaste PW - hver gang. Og det er først
opstået EFTER at vi har skiftet mailudbyder.

Jeg kan simpelthen ikke få den til at holde op med at spørge efter PW.

Er der nogen der har en løsning ???

pft

Jan

Fra : Morten Klank

Dato : 16-10-01 08:40

"Jan" <jv(remove this)@miljodata.dk> wrote in message
> Hej NG
[ KLIP ]
> [...]
> opstået EFTER at vi har skiftet mailudbyder.
>
> Jeg kan simpelthen ikke få den til at holde op med at spørge efter PW.

Hvad siger din udbyders support ????

Det er formegentlig fordi du har enten en gammel konto som ikke længere
virker, eller fordu du ikke har slået "gem password" til.
--
/ Morten Klank
fuZion A/S - Internet development - www.fuzion.dk

Fra : Jan Vennike

Dato : 16-10-01 19:14

"Morten Klank" <klank@fuzion.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er formegentlig fordi du har enten en gammel konto som ikke længere
> virker, eller fordu du ikke har slået "gem password" til.

Se, nu har jeg ikke besværet min udbyder endnu - men det kommer nok.

Da jeg selv kan administrere via web, har jeg selv oprettet konto. Min
første tanke var også det med gammel konto - men næh nej, så let skulle det
ikke være.

Og gem PW: forsvinder hele tiden, dvs den vil ikke gemme det. Men igen, det
har kørt i 1½ år med gammel udbyder, så hvorfor skulle det pludselig være et
problem.

Men jeg tror at jeg prøver at nedlægge konto og oprette igen og så ser vi
hvad der sker.

--
Jan

Remove a cat in the email to reach me.

Fra : Jan

Dato : 25-10-01 07:04

Jeg har løst problemet, men jeg forstår det stadig ikke.

I 1½ år har brugeren logget på netværket med sit netværkslogin, men som
Administrator lokalt. Det har spillet - indtil nu.

Efter at have oprettet brugeren med det samme navn lokalt, som på
netværket - så spiller det. Mystisk.

Jan