Isolering af varmerør
Fra : Thïngmand

Dato : 12-10-01 09:06

Efter renovering af varmeanlægget er der kommet en slange oppe på loftet,
der skal sørge for varmt vand til radiatorerne i den anden ende af huset.
VVS folkene har lagt en plast slange med en skumkappe om på den ca. 12 meter
der er, men har rådet mig til at isolere den yderligere for minimal
varmetab.

Hvordan gør jeg det bedst?

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-10-01 10:37

On Fri, 12 Oct 2001 10:05:35 +0200, "Thïngmand" <michael@thingmand.dk>
wrote:

> [...]
>VVS folkene har lagt en plast slange med en skumkappe om på den ca. 12 meter
>der er, men har rådet mig til at isolere den yderligere for minimal

For eksempel med en Rockwool rørskål i passende størrelse.

--
Jens

'I never met a piece of chocolate I didn't like.'