Maling af knallert?
Fra : Raven®

Dato : 12-10-01 01:34

Er der nogen der ved om man kan få malet sin knallert & i så fald, hvad det
vil koste? Indtil videre er jeg glad nok for den sorte/grønne farve min
piaggio har, men tænker lidt over om den ku´ blive tonet gul(den har godt
nok plastik over det meste, men det kan vel også males..).

Raven

Fra : Rasmus m Østergaard

Dato : 12-10-01 18:19

Det koster ca. mellem 100 - 1000 alt efter hvem det er og havd for en slaks
maling der skal bruges. Hvis du er dygtig nok og vil bruge nok tid på
forarbejtet, (slivearbejde) kan man selv gøre det, og det kan faktisk godt
blive pænt. M.V.H Rasmus Ø.

Fra : Raven®

Dato : 12-10-01 19:59

Takker, men hvem gør egentlig sådan noget? Er det hos et knallertværksted
eller en autoforhandler?

Raven

Fra : RpR

Dato : 12-10-01 22:50

> Takker, men hvem gør egentlig sådan noget? Er det hos et knallertværksted
> eller en autoforhandler?

autolakker.

--

- RpR