"That boy he's terribly...lying there on t~
Fra : Mads Pedersen

Dato : 11-10-01 19:52

Lettere underligt nummer med en masse (film/TV?)citater (blandt andet
subject) klippet sammen, scratch m.m.....men hvad hedder det egentlig?

Mvh Mads

Fra : Invader Zim

Dato : 12-10-01 00:21

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote in message
> Lettere underligt nummer med en masse (film/TV?)citater (blandt andet
> subject) klippet sammen, scratch m.m.....men hvad hedder det egentlig?
>
> Mvh Mads

Kan du fortælle noget mere om sangen du spørger om?

-Invader Zim

Fra : Gizmoduck

Dato : 12-10-01 00:38

On Thu, 11 Oct 2001 20:52:29 +0200, "Mads Pedersen"
<cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote:

>Lettere underligt nummer med en masse (film/TV?)citater (blandt andet
>subject) klippet sammen, scratch m.m.....men hvad hedder det egentlig?
>
>Mvh Mads

er det ikke den de spiller i de (u)professionelle på p3 hele tiden?
det er desværre den eneste kanal der går klart igennem ude på mit
arbejde så jeg er nærmeste tvunget til at høre på det møgprogram :(
anyway flere stumper af teksten

this boy needs therapy...

your'e a nut, you're crazier than a coconut

jeg kunne godt forestille mig det er noget de selv har mixet sammen
derinde på p3

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Jan Holm

Dato : 12-10-01 07:28

Kanon nummer

The Avalanches - Frontier Psychiatrist

Mvh Jan Holm

Fra : Mads Pedersen

Dato : 12-10-01 08:45

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> er det ikke den de spiller i de (u)professionelle på p3 hele tiden?

Jeps

> [...]
> anyway flere stumper af teksten
>
> this boy needs therapy...
>
> your'e a nut, you're crazier than a coconut

Oooh...det' jo lige præcis den!

Mvh Mads