Binære filer
Fra : *Xray

Dato : 11-10-01 22:16

Hey...

Hvordan kan det være at når man downloader måske 10 binære filer på fx. 14,83 Mb, postet af den
samme person og med samme filnavn ( xx.r01, xx.r02, xx.r03) så kan 2 af filerne være på måske 14.81
mb istedet for 14.83. Jeg har oplevet det et par gange og det er ret irriterende når man smaler dem
for så får man CRC-fejl.

Er det fordi de hovedfilen simpelthen er blevet "splittet" forkert op eller kan det være ens
newsreader der samler dem forkert?

--

Regardz
* Xray

--

Regardz
* Xray

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-10-01 23:05

Thu, 11 Oct 2001 23:16:28 +0200, skrev "*Xray"
<mrsmooth@nospam.privat.dk>:

> Jeg har oplevet det et par gange og det er ret irriterende når man smaler dem
>for så får man CRC-fejl.

Det er under overførslen mellem de forskellige newsservere, at
der er sket fejl.
--
med venlig hilsen
Knud