Så græs...hvor sent???
Fra : Clemmensen

Dato : 11-10-01 21:09

Kan jeg nå at etablere en græsplæne inden vinter?
Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der kan hjælpe
med et svar.

Venlig hilsen Helle

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-10-01 11:34

> Kan jeg nå at etablere en græsplæne inden vinter?
> Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der kan hjælpe
> med et svar.
>
> Venlig hilsen Helle

Vi såede vores for en uge siden og den er fint på vej. For nogle år siden
anlagde vi græsplæne hos min bror i slutningen af oktober, og den kom også
fint.

Mvh Maria

--
Posted from tdk33.teledanmark.dk [193.3.141.33]

Fra : Heidi Rydgren

Dato : 12-10-01 13:54

Hej Helle,

Du kan godt så græs nu - hvis du vel og mærke er 100% sikker på, at der ikke
kommer frost de første 14 dage eller så'n. Og som vejret er i DK, ville jeg
nok vente til foråret med at anlægge græs.

Heidi

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-10-01 19:31

Clemmensen skriver:

> Kan jeg nå at etablere en græsplæne inden vinter?
> Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der kan hjælpe
> med et svar.

visse græs sorter kan vokse og blomstre hele året, de kan ikke lide
sneen,
men det kan du ikke vide noget om, om at der kommer.

prøv nu, og hvis det ikke lykkes så prøv igen i april